خبرهای داغ:
ولایتی در جمع خبرنگاران:

امیدواریم طرف مقابل به تعهداتش در رفع تحریم‌ها عمل کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: بدون تردید ایران طرف پیروز مذاکرات است.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۸۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با مارس‌ دی بارتو لومئو رئیس مجلس لوکزامبورگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه اجرای برجام با اتمام انجام تعهدات ایران، شروع شده است و امیدواریم طرف مقابل به تعهدات خودش در رفع تحریم‌هایی که مربوط به هسته‌ای بوده، پایبند بماند و به هیچ وجه با مانعی بر سر رفع تحریم‌ها مواجه نشویم.

وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که ظرف 12 سال گذشته در زمینه هسته‌ای تلاش کرده‌اند، گفت: در درجه اول بیش از همه باید سپاسگزار مدیریت هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نسبت به هدایت مناسب مذاکرات هسته‌ای باشیم از این رو ایران توانست مذاکرات را با قدرت به جلو پیش ببرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک بیان کرد: امیدواریم کماکان توقعی که از کشورهای گروه 5+1 نسبت به تعهداتشان موجود است ، در آینده ادامه داشته باشد و به تعهدات خودشان عمل کنند. البته بدون تردید طرفی که از این میدان سرافراز بیرون آمده است و در آینده رقابتی در جریان برجام خواهد داشت،‌جمهوری اسلامی است.

ولایتی در پایان خاطر نشان کرد: همه کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند لازم است براساس آنچه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند در مراقبت از اجرای برجام هوشیارانه و عظم راسخ قدم بردارند و مردم بهترین ناظر برای مسئولان هستند و البته بهترین حمایت کننده برای آنها به حساب می‌آیند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۸:۱۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
فرض کند مانند بسیاری از کشورها که با شیطان بزرگ رابطه دارند و قربان و صدقه اش می روند, شما هم دوست درجه یک آمریکا شدید.تازه می شویم یا مثل مصر یا اردن ویا.... آیا اینها اقتصاد شکوفا دارند؟
پر بیننده ها
آخرین اخبار