نامه جهاد گران عرصه مقاومت از نکا به سوریه

کانون بصیرت نکا بانوانند

بانوان کانون فرهنگی بصیرت شهرستان نکا، با جمع‌آوری و ارسال برخی از اقلام مورد نیاز رزمندگان دفاع از حرم حضرت زینب(س)، سهم خود را در راه مقاومت و دفاع از حرم آل الله ادا کردند.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۱۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از پیک نکا، با شروع فصل زمستان و وجود سرمای شدید در مناطق جنگی که رزمندگان درحال مبارزه با تکفیری‌ها به منظور دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه هستند، پویش‌های مردمی مختلفی جهت پشتیبانی از آن‌ها و ارسال کمک‌های مردم به خطوط مقدم جبهه‌های مقاومت تشکیل شده است.
 

بانوان کانون فرهنگی هنري بصيرت مسجد جامع روستاي بايع‌كلا شهرستان نكا نیز در اقدامی خداپسندانه و خودجوش به این پویش مردمی پیوستند تا بار دیگر حضور گرم مادران و خواهران این سرزمین در حمایت از فرزندان اسلام در دوران دفاع مقدس را یادآور شده و پیام زنده بودن نسل آن شیرزنان را بیان کنند.

در همین زمینه، رئوفه معافی رابط فرهنگی کانون بصیرت روستای بایع‌کلا شهرستان نکا در گفت‌وگو با پیک نکا، با اشاره به آغاز فصل سرمای زمستانی و اعلام نیاز رزمندگان به لباس گرم، اظهار کرد: در همین زمینه به منظور تهیه و تأمین بخشی از اقلام مورد نیاز در سوریه، دست به‌کار شده و به بانوان جهت انجام چنین طرحی اطلاع‌رسانی کردیم.

وی افزود: با جمع‌آوری مبالغ و کمک‌ها، بخشی از نیازهای اولیه ازجمله نخ و میل بافتنی را تهیه کرده و برخی نیز خریداری شد، سپس شروع به بافتن لباس‌های کاموایی گرم مورد نیاز کردیم که ظرف حدود دو هفته به پایان رسید.

 

مسئول فرهنگی بانوان کانون بصیرت نکا، با بیان اینکه علاوه بر بافتن لباس‌ها به خرید البسه گرم بیشتر نیز مبادرت شده، خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر لباس‌های گرم و زمستانی، لباس‌های بهاره برای فصول گرم سال نیز تهیه و بافته شد که در اختیار دبيرخانه كانون‌هاي مساجد مازندران گرفت.

 

وی همچنین از اهدای مقدار قابل توجهی ملزومات خوراکی از جمله برنج به تولیت شهدای گمنام شهرستان نکا جهت ارسال به سوریه خبر داد و گفت: در مجموع علاوه بر مواد غذایی، بیش از 70 دست شال گردن، دستکش، کلاه، پيشاني‌بند، شلوار، بلوز و جوراب گرم و بهاره به مسئولان تحویل داده شده است.

 

رئوفی در تشریح اهداف این اقدام تصریح کرد: هدف از چنین اقدامی ایجاد پشت‌گرمی برای رزمندگان اسلام است که در سرما و گرما به دفاع از حرم حضرت زینب(س) و جبهه مقاومت مشغول هستند، همچنین به سایر مادران و خواهران این سرزمین اعلام کنیم که اسلام در خطر بوده و هنوز نبرد با دشمنان به پایان نرسیده است.

 

وی افزود: مانند زمان جنگ هشت ساله که بانوان در پشت جبهه‌ها به تأمین غذا، دارو و لباس مشغول بودند، امروز نیز جنگی گسترده‌تر وجود دارد و بانوان باید مانند همان زمان‌ها دوبار وارد عرصه پشتیبانی و خدمت به جبهه‌ها شوند تا این اقدامات، دلگرمی جوانان و فرزندان این سرزمین در نبرد حق علیه باطل را به همراه آورد.

این بانو همچنین از وجود یک نامه به همراه وسایل اراسال شده برای رزمندگان در سوریه خبر داد که متن آن را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

 
 
بنام خدا...


ساعت: ۱۲شب...

ای مدافعان حریم ملکوتی عشق، صمیمانه‌ترین سلامها را نثار رشادت‌های بی‌دریغتان می‌کنم و گرم‌ترین ارادت‌ها را نثار نفس‌های گرمتان در آن هوای سردی که قطره‌های بارانش به جنس عشق است و دانه‌های برفش به سپیدی ایمان قلبتان.

می‌نویسم برایتان تا بدانید در مقابل ایستادگی‌هایی که در برار حمله‌های خصمانه و شیطانی دشمنان می‌کنید تنها نیستید، بلکه میلیون‌ها لب دعا گوی سلامتیتان است و میلیون‌ها چشم، نگاهشان به سمت گام‌های استوارتان می‌باشد تا بار دگر شما را در مملکت خویش نظاره کنیم و بانگ الله اکبر پیروزیتان را به گوش حس کنیم.

ای همه‌ی شمایی که عباس‌گونه دلاوری‌تان را در صیانت از حریم ملکوتی خواهر قبله عشق عالم حضرت زینب سلام  الله به اثبات رسانده‌اید، آروزی ما پیروزی زود هنگام و سربلندی روزافزونتان است . ولی عاجزانه تمنا دارم آنگاه که نگاه پر مهرتان به  آن دو گنبد پاک و منور بانوی صبر کربلا و سه ساله نینوا افتاد سلامی مخلصانه به نیابت از ما نثار آن بانوان عشق کنید و دعایی بهر حوائج دلمان بفرمایید. دعایی بهر به پایان رسیدن هزاروصدو اندی سال غیبت مولا به همراه سلامتی‌اش، دعا بهر سلامتی رهبر عزیزمان، دعا بهر سلامتی جسمی، فکری و عملی یکایک هم‌میهنانمان، دعا برای سلامتی دست‌هایی که دانه‌های عاشقی‌شان را بافته‌اند و قدم‌هایی که در این نبرد عظیم در پشت سنگر همراهی‌تان کرده‌اند تا مبادا سرتان سرمای جنگ را حس کند، دست‌هایی که به عشق شما تک‌تک آرزوهایشان را به نخ کشیده و با هر دانه آن یاد رشادت‌های شما را در دل داشته و دعاگویتان بوده‌اند‌.

باشد که به لطف خدا و به حق محمد و آل محمد(ص) و به حق قدم‌های مقدستان برسیم بر ساحل امن ظهور که همه گره‌ها از پی آن باز می‌شود. آمین


با نهایت ارادت و قدردانی از رشادت‌ها و درلاوری‌های بیدریغتان .‌‌.‌.
خواهر کوچک شما رئوفه معافی از ایران - مازندران


ارسال نظرات
پر بیننده ها