مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

برگزاری همایش تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد برتر

هدف از برگزاری این مراسم، نکوداشت تلاش‌های سمن‌هایی است که در ایجاد بستر الگوگیری جوانان برای توسعه تشکل‌های غیردولتی در راستای کمک به عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی واجتماعی تلاش کردند.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۰۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج در دیدار با دبیر و اعضای سمن خانه نسیم سعادت ثمرین اردبیل اظهار داشت: با نظارت و رتبه‌بندی دقیق و اعمال برخی از قوانین سختگیرانه در هنگام صدور مجوز تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند به صورت منسجم فعالیت کرده و جلوی بسیاری از انحرافات آنها گرفته شود که خود این رتبه‌بندی در انتخاب بهترین تشکل مردم نهاد بسیار مفید و سازنده است.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان در سال‌های قبل، بعد از انقلاب ثابت کردند که در صحنه حضور دارند و در حال حاضر کشور ما از ظرفیت بالای جوانان خلاق و پر انرژی برخوردار است و جوانان تا به امروز نشان دادند که قدرت رفع دشواری‌ها و مشکلات اجتماعی را دارند.

بهتاج از برگزاری همایش تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد برتر در اردبیل خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این مراسم، نکوداشت تلاش‌های سمن‌هایی است که در ایجاد بستر الگوگیری جوانان برای توسعه تشکل‌های غیردولتی در راستای کمک به عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی واجتماعی تلاش کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: بیشتر از آنکه این سازمان‌ها به حمایت‌های مادی چشم دوخته باشند حمایت‌های معنوی و ارزشی می‌خواهند تا مبادا ابزار دست گروه‌ها و احزاب شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مثبت و موثر خانه نسیم سعادت ثمرین از اختصاص دفتر به این موسسه خبر داد و گفت: از این پس این موسسه می‌تواند فعالیت خود را در پایگاه اطلاع رسانی جوانان(پاج) واقع در چهارراه امام، جنب استانداری اردبیل شروع کنند.

دبیر خانه نسیم سعادت ثمرین نیز در این جلسه بیان کرد: نباید حرکت این مجموعه‌ها به سمت انتفاعی و بهره‌برداری‌های حزبی، سیاسی و جناحی باشد بلکه ضروری است در جذب منابع انسانی متخصص، کادرسازی شایسته و تکیه بر منابع اطمینان بخش دولتی اقدامات جدی انجام شود.

رباب رضائیان افزود: در استان اردبیل بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد از نبود فضای مناسب رنج می‌برند که ضروری است در این زمینه با همکاری و مساعدت مسئولان مربوطه مکان و فضای مناسبی برای این انجمن‌ها واگذار شود.

ارسال نظرات