ارتش سوریه روستاهای «العبودیه»، «الماجوزیه» و «الملتفه» در حلب را آزاد کرد

منابع میدانی وابسته به ارتش سوریه اعلام کردند ارتش و نیروهای مسلح این کشور چندین منطقه را در اطراف حلب آزاد و به تروریست‌ها خسارت‌های زیادی وارد کردند.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۴۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از خبرگزاری فارس، منابع میدانی سوری اعلام کردند یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه توانستند کنترل روستای «العبودیه» واقع در جنوب شرق روستای «عین البیضاء» در ریف شرقی حلب را بعد از سرنگونی گروه‌های تروریستی داعش، به دست بگیرند.
 
خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد: ارتش و نیروهای مسلح سوریه مستقر در حلب و اطراف آن، همچنین خودروها و سنگرهای تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تکفیری وابسته به دولت ترکیه را منهدم کرده و خسارت‌های جانی و مالی زیادی به آن‌ها وارد کرده‌اند.
 
یک منبع نظامی در این رابطه به «سانا» اعلام کرد یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه حملات دقیقی به سنگرها و تجمع‌های تروریست‌های داعش در «الباب»، «عران»، «تل بیجان»، «قطر»، «المغلسه» و «ودیعه» در ریف شرقی حلب انجام داده‌اند.
 
به گفته این منبع نظامی، در این حملات خودروها، مراکز، سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین تروریست‌های تکفیری منهدم شده و شماری از تروریست‌ها کشته شده‌اند.
 
شبکه خبری «المنار»در خبر فوری نیز گزارش داد ارتش سوریه و حزب الله کنترل روستاهای «الماجوزیه» و «الملتفه» واقع در ریف شرقی حلب را به دست گرفتند و با موشک تجمع افراد مسلح را در گذرگاه‌های «الزمانی» و «القصیره» واقع در «القلمون» هدف قرار دادند و در اثر آن شماری تروریست کشته و زخمی شدند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات