آئین بزرگداشت "سردار محمدعلی الله‌دادی" در یزد برگزار شد

آئین بزرگداشت اولین سالگرد عروج سردار "محمدعلی الله‌دادی "با حضور مسئولان و اقشار مختلف جامعه در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۷۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی پیش از ظهر امروز در آئین بزرگداشت سردارمحمدعلی الله‌دادی با بیان اینکه فطرت انسان‌های آزادی‌خواه ولایت‌پذیر است، اظهار داشت: پیروزی نظام و انقلاب اسلامی در برابر رژیم سیاه شاهی، نتیجه تبعیت بی‌چون و چرای اقشار مختلف جامعه در اوایل انقلاب، از امام خمینی(ره) و ولایت مداری ملت ایران در عصر امروز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به ضرورت حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: ولایت مطلقه فقیه به معنی توحید و حرکت در مسیر کمال انسانی است.

وی تبعیت از ولایت‌فقیه در عصر امروز را، تبعیت از فرمان خدا و حرکت در راه اولیا و انبیا دانست و بیان کرد: ولایت فقیه نقش مهمی در راستای ایستادگی و مقابله با دشمنان دین ونظام اسلامی در عصر امروز ایفا می‌کند.

شیرازیان با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) جانشین ولی عصر (ع) بود و سرپیچی از دستورات ایشان، فاصله گرفتن از راه حق و حقیقت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اهمیت تبیین اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) به نسل جدید تصریح کرد: تنها رمز ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه اجرای فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تبعیت امثال شهید الله‌دادی ها بوده و است.

وی فرهنگ انقلاب و نظام اسلامی ایران را منشاً تحولات بزرگ سیاسی و فرهنگی در جهان دانست و بیان کرد: حمایت از مظلومان جهان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی از مهمترین ویژگی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

شیرازیان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید از مهمترین راهکارهای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

 

ارسال نظرات