رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

۵۰ گفتمان دینی در بروجرد برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۵۰ گفتمان دینی مختلف با هدف تبیین دستاوردهای نظام و نقش ولایت‌فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی در بروجرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۳۷۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق جعفرپور در جلسه مشترک کمیته‌های تشکل‌های مذهبی و قرآنی این شهرستان اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر امسال با مشارکت کانون‌های فرهنگی تبلیغی و مؤسسات قرآنی این شهرستان بیش از 50 گفتمان مذهبی در سطح مدارس و دانشگاه‌های بروجرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده در دهه فجر امسال، افزود: برگزاری نمایشگاه عکس شهدای کارگر توسط انجمن اسلامی کارگران، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری محافل تبیین و روشنگری سیاسی با موضوع توافقنامه برجام و با حضور کارشناسان سیاسی کشور و برگزاری شب‌های انقلاب با محوریت بررسی مشکلات نواحی مختلف شهری با حضور مسئولان مرتبط در حسینیه‌ها و مساجد سراسر شهر از برنامه‌های تدوین شده در ایام‌الله دهه فجر امسال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رده‌های سنی مختلف با حضور خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و نفرات برتر مسابقات قرآنی این شهرستان در رشته‌های تفسیر، حفظ و قرائت قرآن کریم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگرن شهرستان بروجرد از دیگر محورهای برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی به برگزاری مسابقات اعجاز قرآن کریم توسط اداره ارشاد این شهرستان اشاره و عنوان کرد: این دوره از مسابقات با هدف شناخت بیشتر از مضامین آسمانی قرآن کریم با حضور اقشار مختلف شهروندان برگزار می‌شود.

جعفرپور دیدار با خانواده 14 شهید انقلاب اسلامی بروجرد در این ایام را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور در منزل چند تن از جانبازان و زندانیان سیاسی دوران مبارزات انقلابی این شهرستان با حضور مسئولان مرتبط از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

وی با تأکید بر لزوم بازشناسی نقش ولایت‌فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به این منظور و در راستای تعظیم شخصیت امام خمینی(ره) و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همایش‌هایی با محوریت ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های هدف در این ایام برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی آن به جوانان و نوجوانان دانست و افزود: به این منظور علاوه بر برگزاری گفتمان‌های دینی مختلف جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در بروجرد و اشترینان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات