رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها جامعه را به سمت دوقطبی بودن نبرند/حضور آگاهانه مردم به تصویر کشیده شود

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: رسانه‌ها جامعه را به سمت دوقطبی بودن نبرند.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۶۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ، قربانعلی حسن‌‌زاده  در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز هفتم اسفندماه و نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در این حوزه اظهار کرد: قطعا رسانه‌ها نقش مهم و انکارناپذیری در پرشور برگزار کردن انتخابات دارند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رسانه‌ها به عنوان مهم‌ترین پل ارتباطی مردم و دولت تاثیرگذاری بسیاری بر افکار عمومی دارند، گفت: قطعا وظیفه رسانه‌ها در انتخابات بیشتر از گذشته خواهد بود.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه رسانه‌ها مکلف به رعایت منشور اخلاقی انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس صحیح گفتمان‌ها و وقایع انتخاباتی به دور از هرگونه جناح‌بندی موجب ارتقای بینش سیاسی مردم شوند تا انتخاباتی سالم برگزار شود.

این مسئول ضمن تأکید به اصحاب رسانه مبنی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای و آگاه‌سازی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اذعان کرد: رسانه‌های دیداری و شنیداری با تشریح ضرورت مقابله با انواع توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باید توطئه‌های پنهان و آشکار را خنثی و موجب حضور حداکثری در انتخابات شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور فعال و پررنگ رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه‌ها و انعکاس سریع و شفاف اخبار انتخابات تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود جامعه را به سمت دو قطبی نبرند و امید و حضور را زنده نگه دارند.

حسن‌زاده تصریح کرد: رسانه‌ها باید از نشر مطالب الحادی و مخالف موازین اسلامی و ترویج مطالبی که به اساس جمهوری اسلامی لطمه وارد کند، پرهیز کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم استان همواره در تمامی مناسبت‌ها با حضور پرشور و حداکثری خود به جهانیان ثابت کردند که همواره پیرو ولایت‌فقیه بوده و هستند و آگاه و هوشیار به عرصه‌ وارد می‌شوند، گفت: رسانه‌ها باید حضور آگاهانه مردم استان را با پوشش و انعکاس کامل اخبار خود به جهانیان ثابت کنند.

ارسال نظرات