با حضور بخشدار اصلاندوز:

زنگ اقتدار ملی در مدارس اصلاندوز نواخته شد

همزمان با سراسر کشور، زنگ اقتدار ملی با حضور بخشدار اصلاندوز به صورت نمادین در دبیرستان راه زینب (س) نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۰۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سید عباس مینایی، بخشدار اصلاندوز در مراسم جشن اقتدار ملی با تبریک این روز غرورآفرین بر ملت ایران، آن را حاصل همراهی ملت ایران و رهنمودهای راهگشای مقام عظمای ولایت در روند مذاکرات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی هستیم افزود: دستیابی به این پیروزی ها در سایه تلاش و مجاهدت چندین ماهه دستگاه دیپلماسی و تدابیر رئیس جمهور دولت یازدهم بود.

بخشدار اصلاندوز حفظ این دستاورد را مهم دانست و گفت: باید اقتدار بین المللی حاصل از برنامه برجام زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور بوده و همه باید دراین زمینه احساس مسئولیت کنند.

مینایی به دانش آموزان توصیه کرد با دانش اندوزی و توجه به علم در اعتلای میهن اسلامی قدم برداشته و بازوهای توانمند دولتمردان در نیل به اهداف و آرمان های نظام اسلامی باشند.

بخشدار اصلاندوز با توجه به در پیش بودن انتخابات 7 اسفند ماه، بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات که پشتوانه محکمی برای نظام و دولتمردان در خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تاکید کرد.

عسگر فرجی، رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوز ضمن تبریک این دستاورد پر افتخار کشورمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای کشورمان گفت: مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه رهبری مقام معظم رهبری و مدیریت مدبرانه دولت تدبیر امید و دیپلماسی فعال دولتمردان در عرصه بین المللی در برابر ابرقدرتهای جهانی موجب شد تا ایران اسلامی با حفظ اقتدار، عزت و سربلندی به این پیروزی دست یابد.

در پایان این مراسم زنگ اقتدار ملی با حضور بخشدار اصلاندوز،رییس و معاون پرورشی تربیت بدنی اصلاندوز و مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه اصلاندوز به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) این شهر نواخته شد.

ارسال نظرات