رئیس شورای عالی قشر بسیج گلوگاه خبر داد

فعالیت 70 گلوگاهی در دهکده اقتصاد مقاومتی

رئیس شورای عالی قشر بسیج گلوگاه از آغاز فعالیت دهکده اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان خانه‌دار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۹۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸




خبرگزاری بسیج مازندران، رامین کیانی از ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در روستاهای ریحان‌آباد و قره‌تپه بهشهر خبر داد.

وی گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی در این روستاها با هدف توسعه اشتغال خانگی و با همکاری بسیج سازندگی شهرستان بهشهر انجام شد.

رئیس شورای عالی قشر بسیج گلوگاه خاطرنشان کرد: در دهکده اقتصاد مقاومتی گلوگاه تولید کیف‌های چرمی و نیز پرورش ماهی و پرورش قارچ انجام می‌شود و استقبال بسیار مناسبی از اجرای این طرح‌ها در این منطقه شد.

وی با اعلام اینکه در اجرای این طرح 70 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت شدند، افزود: در این دهکده طرح آموزش، تولید و بازاریابی برای کالاهای تولیدی انجام می‌شود.

کیانی با بیان اینکه این طرح حدود یک‌ ماه است که فعالیتش را در این منطقه شروع کرد، گفت: با شروع طرح و اقدامات مناسبی که برای فروش محصولات تدارک دیده شد میزان استقبال افزایش یافت.

وی یادآور شد: طرح دهکده اقتصاد مقاومتی در منطقه گلوگاه با همکاری فنی و حرفه‌ای، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی از یک سال قبل برنامه‌ریزی شد و در حال حاضر به ثمر نشست.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای خورشیدکلا گلوگاه با بیان اینکه این طرح به صورت پایلوت در منطقه اجرا شد، اظهار کرد: بنا داریم پس از بررسی و رفع نقاط ضعف این طرح را در سایر مناطق این شهرستان نیز گسترش دهیم.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و نیز توانمندسازی بانوان خانه‌دار عنوان کرد و گفت: طرح هر خانه یک کارخانه در این منطقه به صورت جدی و با مشارکت عامه مردم و مسئولان پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار