مردم گیوی در انتظار:

تاثیر برجام بر پروژه های نیمه کاره و راکد شهرستان

علاوه بر سد گیوی، کارگاهها، بیمارستان نیمه کاره و شهرک صنعتی متروکه شهرستان کوثر؛ کشاورزان منطقه هم در انتظار ورود سرمایه و پول های آزاد شده برجام به مناطق محروم هستند.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۶۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، بعد از توافق همه جانبه دولت با کشورهای غربی خوشبختانه سرمایه بلوکه شده ایران که با فشار ظالمانه امریکا و دیگر ظالمان به کشور مان تعلق نمی گرفت آزاد شد.

همانطوری که مقام معظم رهبری در نامه خود به رییس جمهور فرمودند باید بدانیم که چه چیز های را دادیم و چه چیزی بدست آوردیم.

به هر حال آنچه در این مجال بدان می پردازیم این است که برنامه دولت برای سرمایه آزاد شده چیست؟آیا این پولبه چرخه تولید، صنعت و ورود سرمایه و فناوری به مناطق محرومی همچون شهر گیوی (شهرستان کوثر) کمک می کند یا خرج یومیه دولتمردان خواهد شد و در نزاع های منم منم اون بود و… سر از ناکجا آباد درخواهد آورد.

کشور ما دیگرنه طاقت کرسنت و اختلاس چند هزار میلیاردی دارد و نه دولت باید اجازه دهد که بابک زنجانی دیگری بر ملت مان تحمیل شود.

شهرستان کوثر(شهر گیوی) محروم ترین شهرستان استان اردبیل، شهرستانی که مردمآن در محرومیت های اقتصادی رنج ها برده اند و چشم امیدشان به تدبیر دولت است.

تدبیری که باید علاوه بر چرخیدن چرخ محدود کارگاهها، بیمارستان نیمه کاره و شهرک صنعتی متروکه این شهرستان به جیب کشاورزی که در ورای بیتوجهی روزگار سختی را تحمل می کند برود.

بارها و بارها گفته ایم کوثر(گیوی) می تواند قطب گردشگری استان باشد اما این امرتدبیر و اختصاص نگاه ویژه دولت و البته همت مسئولان شهرستان را می طلبد.

امیدواریم دولت به قول هایی که با از بین بردن قلب راکتور اراک و پرکردن آن با سیمان به ملت داده بودعمل کندو مردم سهمی از سرمایه های بلوکه شده داشته باشند.

حال بایدبه مسولین عزیز و زحمتکش شهرستان کوثر!! عزض کنیم بحمدالله که اموال ما آزاد شد و رفع تحریم شدیم و لطفا بجای گفتن دائم این نکته که ما تحریم هستیم و پول نداریم و دولت خزانه را خالی در اختیار گرفته است؛ مقداری کفش های خود را محکم بپوشید و از مسولین استانی سهم مردم را طلب کنید.

همانطور که مردم در زمان تحریم با شما هم ناله شدند و با شما از نداری ها!! گریستند شما این بار با پول آزاده شده آنان و انجام کارها و خدمات رسانی درست با لبخند از ایشان پذیرایی کنید.

ارسال نظرات