فرمانده یگان های ویژه ناجا:

برخورد قاطع با آمریکا، بهترین راه حصول به خواسته های مشروع است

فرمانده یگان های ویژه ناجا در جمع کارکنان این یگان گفت: تجربه سال ها مذاکره نشان داد که بهترین راه برای رسیدن به خواسته های مشروع، برخورد از موضع قدرت با آمریکا است.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۹۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  دفاع پرس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان این یگان با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان، لزوم هوشیاری در خصوص مواجهه با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: شکل تهدیدات در سال های اخیر دچار تحول شده است به شکلی که امروز بر خلاف گذشته، جبهه اصلی که همان مبارزه با آمریکا و اسرائیل است به فراموشی سپرده شده و دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش دارند، مسلمانان را با درگیری های قومی و مذهبی مشغول نگه دارند.
 
وی تاکید کرد: رفتار ستیزه جویانه برخی کشورهای منطقه با ایران اسلامی دلیلی جز توطئه استکبار نیست، چرا که دلیل موجهی برای رفتار خصمانه با ایران اسلامی که همواره مدافع ملت ها و دولت های محروم بوده، وجود ندارد.
 
 فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به شرایط پس از برجام، رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ویژه در خصوص اقتصاد مقاومتی، پایداری مردم و هوشیاری نیروهای مسلح را پشتوانه موضع عزتمندانه ایران در برابر قدرت های جهانی دانست و خاطرنشان کرد: تجربه سال ها مذاکره نشان داد که بهترین راه برای رسیدن به خواسته های مشروع، برخورد از موضع قدرت با آمریکا است و نباید به کشورهای مذاکره کننده به خصوص امریکا اعتماد داشت چرا که بسیاری از کشورها با اعتماد بی جا، دستاوردهای هسته ای خود را از دست داده اند.
 
کرمی، لزوم حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را خاطرنشان و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود همگان را به حضور حداکثری در انتخابات توصیه کردند که این نشانه اهمیت انتخابات پیش رو ست.
 
سردار کرمی  در پایان بیان کرد: یگان ویژه در آستانه انتخابات، از آمادگی حداکثری جهت انجام هرگونه مأموریت محوله برخوردار است و نیروهای آماده و ولایت مدار این یگان در سراسر کشور، حضور پرنشاطی در این انتخابات خواهند داشت.
ارسال نظرات