با همت و حمایت امام جمعه بخش بهمن انجام شد

برگزاری اولین گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ و هنر در مهردشت+تصاویر

اولین گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهر مهردشت و بخش بهمن با همت و حمایت امام جمعه بخش بهمن(شهر مهردشت) در شب میلاد امام حسن عسکری(ع)در تالار قصر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۹۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدهنر؛ اولین گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهر مهردشت و بخش بهمن با همت و حمایت امام جمعه بخش بهمن(شهر مهردشت) در شب میلاد امام حسن عسکری(ع)در تالار قصر برگزار شد.

امام جمعه بخش بهمن در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و 3 گروه فعال فرهنگی شهر مهردشت بیان کرد کار فرهنگی، کاری بسیار دشوار و سخت است و روی فکر و روح آدمی تاثیر می گذارد، این کار می تواند مثبت و یا منفی باشد، چنانکه دولت های غربی بیش از 30% بودجه کشورشان را در راستای فرهنگی هزینه می کنند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه افزود: برای اجرای کار فرهنگی نیاز به اولویت بندی و نیاز سنجی است و باید برای نیازهای جامعه برنامه مدون داشت و از قبل کارگروه هایی را تشکیل داد تا اجراها و برنامه های بعدی به صورت چشمگیری ارتقا یابد، کما اینکه کیفیت برنامه ها در این شهر واقعا عالی بودند.

امام جمعه خاطر نشان کرد: کارهای فرهنگی باید به سمت کارهای پایدار و ماندگار بروند که آثارشان تا سال ها در میان مردم مشاهده شود، در برنامه های فرهنگی باید از اسراف و هزینه های بی جا پرهیز نموده و باید صادقانه، بی ریا و با اخلاص در این راه قدم برداشت.

بعد از سخنرانی امام جمعه از سرپرست 3 گروه برای ارائه نکاتی در مورد برگزاری نمایشگاه دعوت شد:

شیخ دهستانی سرپرست نمایشگاه بال سرخ عاشورا و بال سبز انتظار

رضا عباسی مهرآبادی دبیر اجرایی و سرپرست جشنواره و سوگواره های شعر باغ غزل، داغ غزل و نمایشگاه عکاسی لنز و نگاه

علی اصغر احمدی کارگردان و سرپرست اجرایی نمایشگاه بهار علی در آتش و شریکه الحسین و اجرای صحنه ای غدیر

در پایان از تمامی حضار در جلسه که از اعضای 3 گروه فرهنگی مهردشت بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.


ارسال نظرات