شکل گیری اتاق فکر در مدرسه و محله برای دفاع از انقلاب اسلامی است

ندافی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی در سطح شهرستان‌ها اتاق فکر هم‌فکری تشکیل دهند و برای آینده سطوح علمی منطقه و محله برنامه‌ریزی کنند، اضافه کرد: بسیج مدافع انقلاب اسلامی است و دشمن از این قشر توانمند هراس دارد.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۴۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، مسئول مرکز هم‌اندیشی و راهبردی سپاه کربلا مازندران گفت: 20 قشر بسیج در استان مازندران در حال فعالیت هستند که برای هرکدام اهدافی تعیین شده است.

نوروز ندافی در مجمع هم‌فکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان مازندران، اظهار کرد: استفاده از مدیریت مردم پایه در بسیج مورد توجه قرار گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی تلاش کنند، افزود: آسیب‌ها و چالش‌ها در مدارس باید از سوی دانش‌آموزان بسیجی احصا شود.

مسئول مرکز هم‌اندیشی و راهبردی سپاه کربلا مازندران بسیج دانش‌آموزی را مکانی برای رصد آسیب‌ها و چالش‌ها در سطح مدارس دانست و ادامه داد: باید نسبت به نقاط قوت و ضعف در مدارس از سوی شوراهای بسیج برنامه‌ریزی شود.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی در سطح شهرستان‌ها اتاق فکر هم‌فکری تشکیل دهند و برای آینده سطوح علمی منطقه و محله برنامه‌ریزی کنند، اضافه کرد: بسیج مدافع انقلاب اسلامی است و دشمن از این قشر توانمند هراس دارد.

ندافی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌آسانی به‌دست نیامده و خون‌های بسیاری برای نظام بر زمین ریخته شده، تصریح کرد: انتظار اصلی از مجمع فاطمی تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است.

وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی کلاس‌های حلقه صالحین در مدارس بررسی و انتقال داده شود، افزود: 20 قشر بسیج در استان مازندران در حال فعالیت هستند که برای هرکدام اهدافی تعیین شده است.

مسئول مرکز هم‌اندیشی و راهبردی سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نزدیک است و هر روز شاهد تخریب نظام و ارزش‌های انقلاب از سوی دشمن هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها