امام جمعه اصلاندوز تاکید کرد

اهمیت اقتصاد مقاومتی در دوره اجرای برجام

اقتصاد مقاومتی در دوره اجرای برجام نیز یک اصل مهم و سرنوشت ساز است و باید در این دوره با استفاده از اقتصاد مقاومتی و غلبه بر مشکلات اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۲۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز اظهار کرد: ملت شریف ایران باید بداند که اگر چتر ولایت فقیه و رهبری و پشتکار دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده و ایستادگی ملت آگاه ایران نبود این پیروزی به وجود نمی آمد.

وی با تاکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به تنهایی، گره گشای مشکلات اقتصادی کشور نیست افزود:اقتصاد مقاومتی در دوره اجرای برجام نیز یک اصل مهم و سرنوشت ساز است و باید در این دوره با استفاده از اقتصاد مقاومتی و غلبه بر مشکلات اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم.

امام جمعه اصلاندوز به نامه رئیس‌جمهور و پاسخ مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری با درایت بسیار کامل راه‌های نفوذ دشمنان را گوشزد کردند و خواستار جلوگیری از هرگونه نفوذ دشمنان به انقلاب اسلامی شدند.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن قدردانی از گروه مذاکره‌کننده، حفظ هوشیاری و فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری را مورد تأکید قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران مجریان انتخابات خاطر نشان کرد: رهبری دو نکته اساسی در بحث انتخابات و برجام را به مسئولان یادآور شدند.

امام جمعه اصلاندوز گفت:در بحث انتخابات فرمودند افراد صالح را انتخاب کنید، کسانی که خودشان را سپر بلای کشور کنند و کشور را به دشمن نفروشند و مرعوب دشمنان نشوند و در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام اسدزاده از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که از دادن وعده‌های بدون پشتوانه و توخالی به مردم پرهیز کنند و فراتر از وظایف نمایندگی سخن نرانند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انداختن رای در صندوق‌ها حائز اهمیت است گفت: باید افراد حامی ولایت فقیه،پشتیبان انقلاب اسلامی و پایبند به ارزش‌ها را انتخاب کرده و به مجلس بفرستیم.

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه نظامی آن‌ها را در خلیج فارس شکست.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه به سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد برای جلوگیری از ورود امام به ایران اشاره کرد و افزود:ملت مبارز ایران توانستند این اقدام نظامی را از بین ببرند و مقدمات ورود امام در 12 بهمن به این کشور را فراهم سازند.

وی با انتقاد شدید از مسئولان به خاطر تعلل در بازگشایی گمرک اصلاندوز گفت:بلاتکلیفی گمرک اصلاندوز قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به وعده های توخالی کاندیداها برای حل و فصل موضوع بازگشایی گمرک و ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان گفت:کاندیداها بخاطر جلب نظر مردم نسبت به خود وعده هایی می دهند که بعد از راه یافتن به مجلس این وعده ها به باد فراموشی سپرده می شوند.

ارسال نظرات