امام جمعه ابهر:

اختلاف در جامعه مثل یک غده و سرطان است

اختلاف در جامعه همیشه بد است و در شرایطی مثل شرایط امروز، جامعه مثل یک غده و سرطان است.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۷۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر گفت: اختلاف همیشه بد است و در شرایطی مثل شرایط امروز جامعه مثل یک غده و سرطان است. به همه توصیه می کنیم مواظب باشند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود: کسانی که در فضای شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند مطالبی را منتشر نکنند، بعضی از مطالب بسیار بد و زننده است و در شان یک مسلمان با غیرت نیست.

وی ادامه داد: امروزه دو چیز خیانت بزرگ است ، یکی توجه نکردن به مردم و در فکر معیشت مردم نبودن و دیگری ایجاد اختلاف و سخنان اختلاف بر انگیز و فتنه بر انگیز است.

امام جمعه ابهر با اذعان به اینکه امروز جامعه با رکود مواجه است گفت: در حال حاضر افرادی در جامعه هستند که امیدشان به مبلغ بسیار ناچیز یارانه است و زندگی بسیار سختی دارند. لذا می طلبد که همه دست به دست هم بدهند و با وحدت و یکدلی گره ها را بکشایند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: امروز خواسته اکثریت قاطع جامعه بلکه عموم مردم حفظ وحدت و امنیت جامعه و بهبود معیشت بوده و رواج کسب و کار از اهم مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای مجلس آینده نمایندگانی لازم است که در این شرایط توان به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار را داشته باشد.

امام جمعه ابهر به مسئله برجام و نامه مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه ریاست جمهوری اشاره کرد افزود: رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرده‌اند که حل مشكلات اقتصادی كشور در گرو تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و نباید كسی به این امید واهی باشد كه مشكلات كشور با مذاكره با دشمنان حل می‌شود، ایشان در این‌باره متذكر شده‌اند که به همه مسئولان دولتی تذكر داده شود كه حل مشكلات اقتصادی كشور در گرو تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد كشور و معیشت مردم كافی نیست.

رحیمی تأکید کرد: دستاوردهای موجود، حاصل كرنش در برابر غرب و یا كوتاه آمدن از آرمان‌ها نیست، بلكه حاصل مقاومت است و همین اندازه دستاورد نیز در برابر جبهه استكبار و زورگو، بر اثر مقاومت و ایستادگی به دست آمده است. ایشان این نكته را چنین متذكر شده‌اند که همین اندازه دستاورد نیز در برابر جبهه استكبار و زورگو، بر اثر مقاومت و ایستادگی به دست آمده است. این را باید همه ما درسی بزرگ برای همه قضایا و حوادث در جمهوری اسلامی بدانیم.

امام جمعه ابهر گفت: رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرده‌اند كه مبادا از خدعه و نیرنگ و نقض عهد دشمن غافل شوید و خصوصا در این میانه باید به دولت مستكبر آمریكا بدبین بود.

ارسال نظرات