شهردار سرعین:

نام سرعین با جشنواره زمستانی عجین شده است

باید بپذیریم که عنوان جشنواره زمستانی به نوعی با نام سرعین عجین شده است و نوعی تاکیدی بر لزوم جذب گردشگر در همه روزهای سال در سرعین است.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۰۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

رضا زنده دل، شهردار سرعین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین گفت: سرعین در روزهای گرم سال همواره با حضور انبوه گردشگران لحظه هایی به یاد ماندنی به خود دیده است که با برگزاری جشنواره زمستانی سرعین همواره تلاش کرده ایم این لحظات خاطره انگیز را در زمستان نیز تکرار کنیم.

وی با اشاره با برگزاری سومین دوره جشنواره زمستانی سرعین افزود: باید بپذیریم که عنوان جشنواره زمستانی به نوعی با نام سرعین عجین شده است که با توجه با تابستان های مملو از مسافر این شهر به نوعی تاکیدی بر لزوم جذب گردشگر در همه روزهای سال در سرعین است.

شهردار سرعین تصریح کرد: با توجه به تخفیف 60 درصدی مراکز اقامتی و 50 درصدی مراکز آب درمانی همچنین جوایزی که هرهفته در نظر گرفته شده است امیدواریم شاهد استقبال چشم گیر مردم از این ظرفیت باشیم.

زنده دل تاکید کرد: ظرفیت زمستان زیبای سرعین با امکان بهره گیری از ورزش های زمستانی به خصوص اینکه صعود زمستانی به سبلان طرفداران مخصوص به خود را دارد با وجود پیست اسکی آلوارس درجشنواره لحاظ شده است.

شهردار سرعین بیان کرد: همه مسئولین امر طی جلسات متعدد تلاش خود را به کار گرفته اند تا در مدت زمان برگزاری جشنواره از 2 تا 25 بهمن ماه در خدمت رسانی به گردشگران عزیز سربلند باشیم.

وی در انتهای سخنان خود ابراز امیدواری کرد با حمایت های امام جمعه , فرماندار , اعضای شورای اسلامی شهر, اصناف, کسبه و جامعه صنفی تاسیسات اقامتی بتوانیم شاهد برگزاری هر چه بهتر جشنواره سوم در شهر چشمه های بهشتی سرعین باشیم.

ارسال نظرات