از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز؛

آدنیس فردیس ترمز ستارگان آرش نظرآباد را کشید

در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در تقابل با تیم سامان آدنیس فردیس شکست خورد تا هفته های پایانی فصل با جذابیت بیشتری دنبال شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۲۶۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در تقابل با تیم سامان آدنیس فردیس شکست خورد تا هفته های پایانی فصل با جذابیت بیشتری دنبال شود.

بر اساس این گزارش، هفته شانزدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز روز جمعه با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که طی آن تیم قدرتمند و صدرنشین ستارگان آرش شهرستان نظرآباد در تقابل تیم سامان آدنیس فردیس راه به جایی نبرد و بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به حریف فردیسی خود واگذار کرد تا هفته های پایانی فصل با جذابیت و شور و حال خاصی دنبال شود.

 در این بازی تیم آدنیس دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که بازیکنان و کادر فنی ستارگان به این مسئله کاملا معترض بودند و دقایقی از بازی بعلت اعتراض های دامنه دار متوقف شد.

گفتنی است، گل های تیم ستارگان را علیرضا محمدی و جعفر بیک محمدپور به ثمر رساندند. البته تیم ستارگان آرش با قبول این شکست دور از انتظار با ۳۵ امتیاز همچنان صدرنشین جدول باقی ماند و تیم آدنیس هم با کسب سه امتیاز شیرین در مقابل تیم صدرنشین جدول با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت . همچنین در این بازی تیم ستارگان از وجود دروازه بان خود یعنی محمد مامانی بعلت سه کارته بودن محروم بود.

شایان ذکر است، تمامی مسابقات در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.

آدنیس فردیس ترمز ستارگان آرش نظرآباد را کشید

خبرنگاران افتخاری ؛ ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار