فرماندار میبد خبر داد:

بهره برداری از 50 پروژه در ایام‌الله دهه فجر در میبد

فرماندارمیبد در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر با تبریک این ایام از افتتاح نزدیک 50 پروژه در این ایام در شهرستان میبد خبر داد و افزود: خوشبختانه باوجود کمبود اعتبارات عمرانی، با تلاش مسئولان ادارات و ارگان‌ها، پروژهای بسیار خوب و چشمگیری در سطح شهرستان میبد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۶۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد افزود: مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرستان میبد در حوزه‌های شهرداری، میراث فرهنگی، بهسازی و عمران روستاها و بهداشت و درمان است.

حسین فلاح گفت: مجموعه پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر در شهرستان میبد افتتاح می‌شود نزدیک 50 پروژه است که برای اجرای آن‌ها بالغ‌بر 16 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

فلاح بهسازی میدان عقیل، راه‌اندازی پارک بانوان، زیرسازی و آسفالت ورودی شهر از سمت کمربند غربی به پارک غدیر، آسفالت جاده سورک به هفتهر، افتتاح بخش دیالیز، بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، درمانگاه و آزمایشگاه تخصصی، افتتاح آموزشگاه حاج غلامحسین صحرایی را بخشی از این پروژه‌ها برشمرد.

وی افزود: باوجود کمبود اعتبارات نسبت در مقایسه با سال قبل 400 میلیون تومان اعتبارات شهرستان افزایش داشت.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در بخش اجرای طرح‌های هادی روستایی اقدامات بسیار خوبی انجام‌گرفته است افزود: در روستاهای جهان‌آباد، مزرعه کلانتر و حسن‌آباد بهسازی‌های بسیار خوبی شده است که همه این‌ها نشان‌دهنده این است که مسئولین دلسوزانه با حداقل امکانات و اعتبارات پی گیر امور هستند تا بتوانند خدمات مطلوبی را برای مردم ارائه دهند.

ارسال نظرات