نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: این تضاد قول و فعل مسئولان محیط زیست هزینه بسیار سنگینی برای کشور به همراه داشته که متاسفانه گریبان جامعه ما را گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۵۷۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از دلایل افزایش آلودگی هوا در تهران و کلان شهرها، واردات بنزین بی کیفیت به کشور و حضور خودروهای با آلایندگی بالاست.

وی با اشاره به خطرناک بودن آلاینده های هوا برای گروه های سنی خاص افزود: مسئولان باید هرچه سریع تر از مجوز دادن و واردات این بنزین های بی کیفیت به کشور جلوگیری کنند.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین تهدیدها در این وضعیت هوای ناسالم، بنزین های بی کیفیت وارداتی است تصریح کرد: بر خلاف گفته مسئولان که بنزین های وارداتی یورو 4 بوده و ازکیفیت بالاتری برخوردار است اما متاسفانه این بنزین ها فاقد کیفیت مطلوب هستند.

وی خاطر نشان کرد: این تضاد قول و فعل مسئولان محیط زیست هزینه بسیار سنگینی برای کشور به همراه داشته که متاسفانه گریبان جامعه ما را گرفته است.

موسوی لارگانی در پایان تأکید کرد: مسئولان محیط زیست و مسئولان ذیربط باید با جدیت تمام جلوی واردات بنزین های بی کیفیت را بگیرند.

ارسال نظرات