فرمانده سپاه قدس گیلان:

تفکر بسیجی نگاه اصلی انقلاب است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکر بسیجی نگاه اصلی انقلاب است، متذکر شد: صدا و سیما در حوزه بسیج می‌تواند فرهنگ بسیجی را غالب کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۰۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان که در مسجد النور این مرکز برگزار شد، با اشاره به بیانات امام راحل، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب ایجاد شد تا بیداری اسلامی رخ دهد و زمینه‌ساز انقلاب حضرت حجت(عج) گردد لذا اگر مسئولین نسبت به بسیج غفلت کنند به عذاب الهی دچار خواهند شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه صدا و سیما مهمترین رسانه در عرصه جنگ نرم است، افزود: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و ما در ساخت محتوای تفکر بسیجی دچار مشکلیم و برای تحقق این هدف به هنر نیازمندیم لذا این کار صدا و سیما است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نگاه اصلی انقلاب است، متذکر شد: صدا و سیما در حوزه بسیج می‌تواند فرهنگ بسیجی را غالب کند.

سردار عبدالله‌پور اظهار کرد: بسیج هنر خاصی دارد چون سازماندهی شده است و قدرتش بالا است و به دلیل قدرت بالای بسیج دشمن نتوانسته وارد کشور شود.

وی تصریح کرد: اولین بسیجی عالم حضرت امیرالمومنین(ع) است که همه چیز خود را فدای اسلام کرد. ما نیز به پیروی از امیرالمومنین(ع) و مقام معظم رهبری باید دست به دست هم دهیم که انقلاب ما حفظ شود.

به گزارش بسیج، در پایان جلسه از زحمات میر عبدالعظیمی که 15 سال به عنوان فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان خدمت نمود، تشکر و قدردانی به عمل آمد و دکتر طلوعی، مدیرکل صدا و سیمای گیلان به عنوان فرمانده سازمان بسیج صدا و سیمای سپاه قدس گیلان معرفی شد.

ارسال نظرات