در مراسمی:

بانوان اشکذری فرش دستباف خود را به حرم امام علی (ع) اهدا کردند

در مراسمي با حضور مسئولان ستاد بازسازي عتبات استان، یک‌تخته فرش دستباف به حرم مطهر حضرت علی (ع) اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر خلیلی مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات استان با تاکید بر اینکه این‌همه ارادت و تلاش و عشق خالصانه مردم به اهل‌بیت (علیهم‌السلام) ارزشمند است، گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به همراه دو کیلوگرم طلا جهت بازسازی به عتبات عالیات استان جمع‌آوری‌شده که امیدواریم این رقم در سال جاری و با همت خیرین و ارادتمندان به عتبات عالیات افزایش پیدا کند.
در ادامه این مراسم مسئول ستاد بازسازی عتبات شهرستان ضمن ابراز رضایتمندی از بافت فرش بانوان در شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته در سطح شهرستان اشکذر ۲۶ میلیون وجه نقد،۱۴ تخته فرش دستباف و مقداری طلا جهت بازسازی به عتبات جمع‌آوری‌شده است که در بین شهرستان‌های استان رتبه قابل قبولی است.
حجت‌الاسلام‌ فرقانی با بیان این‌که ستاد بازسازی عتبات شهرستان آمادگی دارد که در هر یک از محلات شهرستان بستر و زمینه را برای بانوان علاقه‌مند به قالی‌بافی فراهم کند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادات خود را به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارائه دهند تا در جهت آن اقدام شود.

گفتنی است، این فرش در ابعاد ۲٫۵*۳٫۵ متری با نقوش بسیار زیبا و با همکاری ۲۰ نفر از بانوان عضوخانواده‌های شهدا و ایثارگران محله عمار شهر اشکذر در مدت ۱۱۰ روز بافته‌شده است.

اهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علیاهدای قالی به حرم مطهر حضرت علی

ارسال نظرات