توسعه اردوهای راهیان نور موجب گسترش فرهنگ دفاع مقدس می شود

استاندار مازندران: دفاع مقدس سرمایه ماندگار ماست و اردوهای راهیان نور نقش مهمی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعدی و نوجوانان و جوانان دارد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۶۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد راهیان نور مازندران بر توسعه اردوهای راهیان نور تاکید کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس سرمایه ماندگار ماست و اردوهای راهیان نور نقش مهمی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعدی و نوجوانان و جوانان دارد.

وی افزود: دفاع مقدس سرمایه ارزشمند کشور و نظام است و همه باید تلاش کنیم تا ارزشهای دفاع مقدس فراموش نشود.

استاندار مازندران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که از جبهه‌های دفاع مقدس به عنوان زیارتگاه یاد کردند، تصریح کرد : حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشد.

فلاح بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری مناسب اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: ارزشهایی که توسط رزمندگان ما خلق شده باید زنده بماند چرا که امروز عزت و اقتدار ما نیز مدیون ایثار رزمندگان و ایثارگران است.

وی از اعزام 45 هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب در سال گذشته در قالب اردوهای راهیان نور ابراز خرسندی کرد و گفت:کیفیت بخشی به برنامه‌های راهیان نور و بهره‌گیری از روایان مطلع می‌تواند اثربخشی اردوهای راهیان نور را بیشتر کند.

استاندار مازندران در پایان تاکید کرد : باید فضایی ایجاد کنیم تا مردم با افتخار برای حضور و مشارکت در امر راهیان نور اقدام کنندو اطلاع‌رسانی خوب و معرفی تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان می‌تواند به ایجاد این فضا کمک کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار