جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان بندرلنگه

حضور بسيج درتمام صحنه هاي انقلاب سبب ترس و حراس دشمنان است

جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان بندرلنگه: حضور بسيج درتمام صحنه هاي انقلاب سبب ترس و حراس دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۱۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان بندرلنگه در جمع بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج امام حسن(ع) اين شهرستان گفت: ايمان،  بصيرت، هوشياري و حضور در عرصه هاي انقلابي پيروي از ولايت فقيه و دلسوز  انقلاب بوندن شخصيت هاي يك بسيجي است.

ابراهيم خادمي زاده در ادامه افزود: حضور بسيج درتمام صحنه هاي انقلاب سبب ترس و هراس دشمنان و بدخواهان و  اميد و خوشحالي براي دوستان و دلسوزان انقلاب و اسلام است.

وي در ادامه ياد آورشد: بسيج در عرصه هاي مختلف سازندگي، علمي، امنيتي، دفاعي، فرهنگي و ... حضور  پررنگ و تاثير گذاري داشته و دارد.

وي در ادامه درخصوص فتنه هاي درون انقلاب تاكيد كرد: در جريان فتنه سال  88  اگر حضور  بابصيرت بسيجيان در صحنه و بصيرت ملت ولايتمدار و انقلابي در 9دي نبود دشمن با كمك فتنه گران داخلي انقلاب را با چالش بزرگي مواجه مي كردند.

جانشين ناحيه مقاومت بسيج و سپاه شهرستان بندرلنگه بيان نمود: امروز ولي امر مسلمين جهان ،‌ رهبر عزيزمان همواره چفيه بسيج را بر دوش دارد و راه را به ما نشان مي دهند و ما بايد هميشه قدردان اين نعمت بزرگ باشيم.

ايشان در پايان اشاره كرد: رهبر انقلاب در صحنه هاي مختلف ، شجاعانه و با صلابت با دشمنان و مستكبران سخن  مي گويند و هيچ هراسي ندارند.  

ارسال نظرات