نماینده ولی فقیه در لرستان:

ریشه تمام انحرافات عقیدتی و سیاسی در فاصله گرفتن از قرآن و عترت است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ریشه تمام انحرافات عقیدتی و سیاسی در فاصله گرفتن از قرآن و عترت است
کد خبر: ۸۶۲۶۴۱۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام میرعمادی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم و معارف قرآنی خرم آباد که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: دشمن می داند که ریشه تمام انحرافات عقیدتی و سیاسی در جدایی و فاصله گرفتن از قدر و عترت است؛ از این رو امروز مهمترین مشکل جهان غرب را باید دوری از معنویت بدانیم.

وی از قرآن، ولایت و نماز به عنوان مایه نجات و سعادت بشر نام برد و افزود: قرآن، ولایت و نماز وسیله هدایت بشر و آموزنده مسیر الی الله هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پیامبر(ص) حکومت اسلامی را با تکیه بر قرآن پایه ریزی کرد گفت: قرآن تنها منبع اداره زندگی بشردر ابعاد گوناگون است؛ از این رو به فموده امام حمینی (ره) این کتاب اگر با انسان باشد هیچ گونه ترس، نگرانی و وحشتی از غرب و شرق نخواهیم داشت.

میرعمادی اضافه کرد: امروز به برکت نام قرآن، اسلام به عنوان تنها نسخه شفابش بشریت به دنیا معرفی شده است و علت در واقع علت اهانت به قرآن، اسلام هراسی و هجمه به ایران این است که انقلاب اسلامی پیام قرآن را به دنیا معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با اتکاء به قرآن دشمن هیچ گاه نمی تواند بر ما سلطه پیدا کند و امروز تمام سیاستمداران غرب نیز به این واقعیت اعتراف کرد ه اند ادامه داد: دشمنان هر کاری می کنند که قرآن تحریف و قداست آن از بین برود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان برای اعمال به مسلمانان سرمایه گذاری می کنند همه جنجال غرب علیه ایران و مسلمانان این است که حاکمیت قرآن اتفاق نیفتد.

میرعمادی با بیان اینکه دشمن می داند هر کسی که نسبت به قرآن شناخت پیدا کند شیفته آن می شود اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دو نامه خود خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی خطاب به جوانان این کشورها فرمودند که فرمودند که راه خود را با مطالعه قرآن پیدا کنید.

نماینده ولی فقیه در لرستان تنها راه بازگشت به مسیر حق را در تمسک جستن به قرآن و ولایت دانست و گفت: بحران معرفت معنویت در غرب ناشی از خلاء ولایت، قرآن و نماز است.

میرعمادی اضافه کرد: دانشجویان دانشکده علوم قرآنی پرچمداران قرآن هستند و می خواهند در قرآن تدبر و پیام آن را به دنیا منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیش از این گفتیم که امکان ندارد دانشکده علوم قرآنی منحل نمی شود چون هیچ یک از مسئولان استان از استاندار گرفته تا دیگر مسئولان راضی به انحلال این دانشکده نبوده اند و با این حال امروز نیز با توجه به حضور مسئولان دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور در استان باید انحلال این دانشکده را از ریشه به فراموشی بسپاریم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد از امروز یک حرکت علمی، فرهنگی و پژوهشی در دانشکده علوم قرآنی خرم آباد شروع شود افزود: با توجه به جدیت و اهتمام استاندار مطمئنا مسئولین استان هر گونه حمایتی که لازم باشد برای توسعه دانشکده علوم قرآنی انجام می دهند؛ چرا که دانشگاهها سرمایه استان هستند و هر چه تقویت شوند به نفع استان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به عشق و علاقه مردم استان لرستان به مسائل دینی و قرآنی گفت: آیت الله بروجردی مرجع عالی قدر جهان تشیع مردم این استان را پشتوانه ای برای خود می دانستند.

میرعمادی ادامه داد: استقبال مردم لرستان از مسائل دینی به گونه ای است که برای پذیرش 25 نفر در حوز های های استان 1000 نفر ثبت نام کردند و با این حال به دلیل این استقبال حوزه علمیه قم مجبور شد که 25 نفر دیگر را به سهمیه استان اضافه کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار