معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی فقر زدایی است

یکی از محورهای فعالیت در ایام الله دهه فجر باید تبیین و بازبینی نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدشفیع حسینی در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: یکی از محورهای فعالیت در ایام الله دهه فجر باید تبیین و بازبینی نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد و در این ایام باید با برگزاری برنامه‌های مختلف جوانان و نسلی جدید انقلاب را با اهداف امام راحل آشنا کنیم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محرومیت‌زدایی و فقر زدایی است به طوری که قبل از انقلاب حتی یک جاده روستایی نبود تا روستاییان رفت و آمد کنند ولی در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که دورترین روستاهای کشور نیز از امکانات رفاهی برخوردار هستند.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: امام خمینی(ره) ظرفیت بسیار بالایی در سپاه و بسیج به یادگار گذاشته است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای تبیین آرمان‌ها انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم و سپاه و بسیج استان اردبیل نیز در قالب کمیته بسیج برنامه‌های متنوعی را در ایام دهه فجر انجام دهیم.

حسینی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های روشن‌گری در تمامی مساجد با حضور سخنرانان و هادیان سیاسی کشوری از جمله برنامه‌های کمیته بسیج برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر است که امیدواریم شاهد همبستگی و افزایش وفاق ملی باشیم.

وی بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی گلزار شهداء و برگزاری یادواره شهدای ولفجر 8 و فصل زمستان از جمله برنامه‌های کمیته بسیج است.

ارسال نظرات