خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان در همایش «زن و مقاومت»/1

خط مقدم ایران وسوریه، آمریکا را زمین گیر کرده است

اصلانی گفت: ایران و سوریه در کنار هم خط مقدمی را تشکیل دادند که پشت امریکا را به خاک مالیدند و به زودی رژیم صهیونیستی هم نابود خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۹۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در همایش زن و مقاومت که  با همکاری بسیج جامعه زنان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد با خیر مقدم به میهمانان کشور دوست و همسایه سوریه و فرماندهان بسیج و مسئولین بسیج جامعه زنان و خانواده های شهدای گرانقدر سوری اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم آنچه در دفاع مقدس تجربه کردیم و تبدیل به زیر ساخت ها کردیم را در اختیار زنان سوری قرار دهیم.

اصلانی ادامه داد: ایران و سوریه در کنار هم خط مقدمی را تشکیل دادند که پشت امریکا را به خاک مالیدند و به زودی رژیم صهیونیستی هم نابود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این همکاری ها باعث دلگرمی مسلمانان و مظلومین جهان شده ما فعالیتهایی را که د ر بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون مورد نیاز بوده و انجام شده در اختیار زنان سوری قرار می دهیم.

رئیس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: آنچه در دفاع مقدس در کشور ما اتفاق افتاد برخاسته از متن مردم و فرهنگ اصیل اسلامی بود که تبدیل به الگوی ماندنی و پایدار شد به این ترتیب ما توانستیم در مقابل هجمه دشمن مقاومت کنیم و بسیج به عنوان الگو و نمونه هنوز هم جریان دارد.

اصلاتی با بیان اینکه  بسیج یعنی آمادگی نیروهای مردمی و داوطلب که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات ملی حرکتی خودجوش و منطقی به طور سازمان یافته در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاست در جهت حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی انجام میدهند گفت: در جنگ همه کشور ها به صدام کمک کردند ما آموزش های نظامی را برای همه زنان آغاز کردیم که این فعالیتها در مساجد شکل می گرفت و این مساجد بودند که مردم را برای ایستادگی هدایت میکردند.

وی گفت:  زنانی که در خرمشهر بودند در خط مقدم بودند و در کنار مردان ایستادگی کردند 1000ستاد پشتیبانی توسط بانوان شکل گرفت که در جهت امداد و بهداشت کمک می کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها