مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خرم آباد:

کرسی های آزاداندیشی بستر مناسبی برای صدور پیام انقلاب اسلامی هستند

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خرم آباد گفت: کرسی های آزاداندیشی بستر مناسبی برای صدور پیام انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۷۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، یزدان سهرابی امروز در جلسه دبیران تشکل های دانشجویی و هسته های کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای خرم آباد که با موضوع چگونگی استفاده از ظرفیت کرسی های آزاندیشی در انتخابات با محوریت بسیج دانشجویی لرستان در دانشگاه پیام نور برگزار شد، با بیان اینکه باید از ظرفیت کرسی های آزاندیشی برای صدور انقلاب اسلامی استفاده شود گفت: سوال این است که ما در شرایطی که امروز با مسئله بیداری اسلامی مواجه هستیم چه نقشی را برای صدور پیام انقلاب اسلامی ایفا کرده ایم.

وی افزود: بدون شک کرسی های آزاداندیشی بستر مناسبی برای تربیت دانشجویان روشتفکری است که می توانند به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی به ایفای نقش بپردازند.

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به دو نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: امروز ایران اسلامی از نعمت جوانانی با قدرت علمی بالا و بینش سیاسی فوق العاده که در حال ترسیم نقشه جهانی مبتنی بر صلح و عدالت هستند، برخوردار است.

سهرابی با بیان اینکه نمی توانیم منکر ایرادات دانشگاههای باشیم افزود: برای پربار کردن کرسی های آزاداندیشی ضرورت دارد که کارگروههای مختلفی به عنوان زیرمجموعه کرسی ها تشکیل شوند و از ظرفیت صاحبنظران برای تولید محتوا در کرسی های آزاداندیشی استفاده شود.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات نیز پیشنهاد می کنیم که هسته کرسی های آزاداندیشی استان با دعوت از کاندیداهای مجلس بدون تعصب و جانبداری، سوالات مشخصی را برای شناخت از دیدگاههای این افراد در خصوص مسائل مختلف مطرح کنند.


ارسال نظرات