مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس:

رزمایش الی‌بیت‌المقدس تیری بر چشم دشمنان نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: رزمایش 2 هزار نفری الی‌بیت‌المقدس تیری بر چشم دشمنان نظام، به خصوص آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۱۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام امید درویشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: گردان‌های الی‌بیت‌المقدس روزهای هشتم و نهم بهمن ماه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و به منظور بالا بردن توان رزمی و همچنین آمادگی بسیجیان برای رویارویی با هرگونه تهدیدات احتمالی، در منطقه قلعه قاضی رزمایشی برگزار خواهند کرد.

وی گفت: این رزمایش به امید خدا تیری خواهد بود بر چشم دشمنان؛ به ویژه آمریکای جنایتکار که اگر گزینه‌های روی میزشان هنوز از ذهنشان بیرون نرفته باشد، ببینند پیروزی نهایی با ملت ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس عنوان کرد: هدف نخست این رزمایش، ایجاد آمادگی نظامی بسیجیان در مقابل تهدیدات، اغتشاشات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، برقراری امنیت و برخورد با اراذل و اوباش در محدوده شهرها و محله‌ها است. امداد، نجات و مردم یاری در حوادث از دیگر هدف این رزمایش است.

درویشی یادآور شد: این رزمایش 2 هزار نفری با اقتدار کامل زیر سایه فرمانده کل قوا، امام خامنه‌ای برگزار می‌شود تا ان‌شاءالله برای سربازی آقا امام زمان (عج) آماده شویم.

رزمایش بزرگ اقتدار بسیج به استعداد 11 هزار نفر بسیجی در قالب 42 گردان الی‌بیت‌المقدس و یک گردان کوثر زیر نظر 15 قرارگاه اصلی و فرعی امام هادی (ع) برگزار می‌شود. این رزمایش در 2 مرحله و هر مرحله شامل دو روز از تاریخ 8 و 9 بهمن و همچنین 15 و 16 بهمن ماه با رمز یا رسول الله (ص) در استان اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات