فرمانده پلیس راه اردبیل سراب:

تردد بدون زنجیر چرخ در گردنه صائین نیر ممنوع است

سرگردمحمد اقبالی گفت: با توجه به بارش برف در منطقه رانندگان از تردد در محورهای مواصلاتی بویژه مناطق کوهستانی این استان بدون زنجیر چرخ خودداری کنند.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، سرگردمحمد اقبالی، فرمانده پلیس راه اردبیل سراب در گفتگو با خبرگزاری بسیج از نیر با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی استان بویژه گردنه صائین با شدت بیشتری در حال بارش است افزود: تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و نیروهای پلیس راه با استقرار در این مناطق از حرکت خودروهایی که به وسایل ایمنی مجهز نباشند، جلوگیری می کنند.

فرمانده پلیس راه اردبیل سراب گفت: ماموران راه و شهرسازی از شب گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند و با بازگشایی و نمک پاشی در جاده های مواصلاتی اصلی، تمام راههای اصلی شهرستان را باز کرده اند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه سامانه بارش ها رانندگانی که قصد عبور از گردنه صائین را دارند باید با اطمینان فنی به خودرو خود ، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرگرد اقبالی افزود: هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان باز بوده و رفت و آمد وسایط نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی به رانندگان توصیه کرد هنگام حرکت به سمت گردنه ها رنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

بارش برف که از اوایل بامداد سه شنبه در نقاط مختلف استان اردبیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد به تعطیلی مدارس در برخی از شهرهای استان نیز انجامید.

ارسال نظرات