خبرهای داغ:

اعزام دویست گروه جهادی و خدمت رسانی بسیج کارمندی به مناطق محروم در دهه ی مبارک فجر

سردار محمد امیر خانی در جلسه ارزیابی عملکرد بسیج کارمندی خوزستان اظهارداشت: محور اصلی فعالیت ها و برنامه های بسیج کارمندان در راستای تربیت کارمند هم تراز انقلاب اسلامی و بحث نظام تربیتی صالحین می باشد .
کد خبر: ۸۶۲۷۷۰۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردارمحمد امیرخانی رییس سازمان بسیج کارمندان کشور با حضور در دفتر احمد حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان با مدیران این سازمان دیدار کرد.

سردار امیرخانی با ابراز رضایتمندی از عملکرد سازمان بسیج کارمندان خوزستان، مدیران این مجموعه را جوانانی با نشاط و مسئولیت پذیر دانست و تلاشهای حاتمی درطول تصدی مسئولیتش در این سازمان را قابل تقدیر دانست.

  رییس سازمان بسیج کارمندی کشور با اشاره به آموزش بسیجیان در حوزه‌های عقیدتی، بصیرتی، ارتقای مسائل معرفتی و ...   اظهار کرد: هم اینک در سطح کشور 8 هزار پایگاه در ادارات وجود دارد که همراه با مدیران برای محقق کردن دولت اسلامی و تشکیل یک تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود : 900 هزار نفر از کارمندان کشور عضو بسیج کارمندان هستند و در قالب گروه های تعالی و حلقه های صالحین سازماندهی شده اند.

وی اظهارداشت : محور اصلی فعالیت ها و برنامه های بسیج کارمندان درراستای تربیت کارمند هم تراز انقلاب اسلامی و بحث نظام تربیتی صالحین می باشد .  

رییس سازمان بسیج کارمندی کشور همچنین از اعزام 200 گروه جهادی بسیج کارمندی به مناطق محروم در دهه ی مبارک فجر برای خدمت رسانی به مردم این   مناطق خبر داد.

وی تشکیل جلسات ماهانه هیئت قشر و شکل گیری گروههای جهادی را از فعالیتهای اصلی پایگاه های بسیج در ادارات کارمندی دانست وخواستار محقق شدن و استمرار این دو مهم شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه احمد حاتمی گزارشی از انجام فعالیتهای سازمان بسیج کارمندان خوزستان در حوزه های تحلیل و بررسی،برنامه ریزی، حلقات صالحین، امر به معروف و نهی از منکر ، دیدار با مدیران ادارات وعملکرد نیروی انسانی، بازرسی، فرهنگی، شباب و فضای مجازی به رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ارائه نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها