فرمانده سپاه ناحیه کوثر:

در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در دستور کار است

بیژن راعی گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی مذهبی در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان کوثر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۳۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه کوثر، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر با اعلام برنامه‌ های دهه فجر شهرستان کوثر اظهار کرد: نخستین روز از ایام مبارک دهه فجر با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در صبح روز دوازدهم بهمن ماه آغاز می‌شود.
وی افزود: در این روز برنامه‌های نواختن زنگ پیروزی انقلاب و همچنین سخنرانی در مدارس توسط هادیان سیاسی نیز برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر ادامه داد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دیدار با امام جمعه کوثر، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا را در برنامه های شهرستان اجرا خواهیم کرد.
سرهنگ راعی به دیگر برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی، جشن انقلاب در مدارس و مساجد شهر و روستا، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های سیاسی و بصیرتی، مسابقات علمی دانش آموزان، ویزیت رایگان نمازگزاران، صبحگاه مشترک دانش آموزان، اجرای مسابقات مقاله نویسی با موضوع افراط گرایی و تروریست، اهدای جوایز به دانش آموزان چادری و محجبه در قالب حجاب، برگزاری هیات عاشقان ولایت و سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه کوثر در برنامه های دهه مبارک فجر و ... از مهم ترین برنامه های این روزها به شمار می آید.
وی همچنین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مسابقات ورزشی و کوهپیمایی و پیاده روی بسیج، ایجاد غرفه های ایستگاه صلواتی و فرهنگی را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظرات