همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود:

اختتامیه جشنواره موسیقی و شعر بسیج در چهارمحال و بختیاری

اختتامیه جشنواره موسیقی و آواها و نواها و فصل چهارم شعر بسیج همزمان با دهه فجر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۷۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغازی برای خروش و طغیان ملتها در برابر ظلم و تباهی و فسادبود.

مجتبی بیگی، با اشاره به فساد دستگاه پهلوی در زمینه های مختلف اخلاقی، اقتصادی و ... اظهار کرد: متاسفانه امروزه می بینیم که جریانی در کشور در صدد تطهیر چهره کثیف و منحوس پهلوی است و حتی این تفکر در بعضی تولیدات هنری نیز جلوه می کند که باید گفت، حقایق و اسناد تاریخی موجب شده است که با هیچ قلم و نوشته و اثری نتواند برای همیشه چهره ظلم و فساد را بزک کند.

وی، در ادامه به تشریح برنامه های رده های بسیج هنرمندان استان چهار محال و بختیاری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره موسیقی و آواها و نواهای بسیج استان، کارگاه و اختتامیه فصل چهارم شعر بسیج با موضوع انقلاب در دهه فجر از برنامه های این سازمان به مناسبت دهه فجر است.

بیگی، اضافه کرد: برگزاری نشست گفتمان سازی دیدگاه مقام معظم رهبری در باب هنر، برگزاری هیئت شهدای قشر در سطح کانون های بسیج هنرمندان و برپایی محافل شعر انقلاب و آیینی در کانونهای بسیج هنرمندان از دیگر برنامه های سازمان بسیج هنرمندان در طول دهه فجر می باشد.

وی، گفت: شورای قشر بسیج هنرمندان استان و شورای قشر بسیج شهرستانها در طول دهه فجر در مرکز استان و در سطح کانون ها برنامه ریزی و برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات