فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه:

رژیم صهیونیستی و آمریکا سرچشمه همه ناامنی‌ها در جهان هستند

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه گفت: سرچشمه همه ناامنی‌ها در جهان رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ سردار علی عظمایی شامگاه پنجشنبه در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در همه ابعاد نظامی و آموزشی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ اظهار داشت: بسیج یک نیروی آماده برای دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. بسیج آمادگی خود را با این رزمایش‌ها برای مقابله با هر بحران نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است، گفت: ما در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که دستاوردهای بی‌شماری در همه عرصه‌ها داشته‌ایم. یکی از این عرصه‌ها، توانمندی روز افزون بسیج است.

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه تصریح کرد:‌ دشمن تلاش زیادی برای نفوذ همه جانبه کرد تا رفتارها و منش انقلابی ما را تغییر دهد و کشور ما را نیز ناامن کند؛ اما با اقتدار، تلاش و هوشیاری نیروهای مخلص و بسیجی به رهبری و هدایت‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همه این توطئه‌ها خنثی و بیاثر شده است.

عظمایی اظهار داشت: سرچشمه همه ناامنی‌ها در جهان رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است؛ ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است، اذعان دارند.

 

وی با اشاره به اینکه نام الی بیت‌المقدس گویای حرکتها و اهداف ما در این رزمایشهاست، افزود: همه نیروهای سپاه از جمله گردان‌های بسیج برای رسیدن به آزادی قدس شریف از دست صهیونیست غاصب با هم وحدت دارند که این نیز محقق می‌شود.

 

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را بالا ببریم و به روز کنیم. رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی علیه کشورمان است.

ارسال نظرات