امام جمعه نیر:

ضرورت تکیه به اقتصاد مقاومتی در پسابرجام

حجت الاسلام میکائیل مقدسی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و تداوم آن به رهبری مقام عظمای ولایت است.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۱۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان نیر با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با دست‌خالی در برابر قدرت و ژاندارم منطقه و نظام استکباری آمریکا ایستادند، اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و دینی بوده و معمار کبیر انقلاب این نظام را به سرمنزل مقصود رسانده است.

وی در ادامه به موضوع اجرای برجام اشاره کرد و گفت: مسئله توافق نتیجه مقاومت جانانه مردم غیور، صابر، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بود.

خطیب جمعه نیر افزود:‌ تکیه بر نیروهای داخلی و سامان دادن به اقتصاد مقاومتی مسئله‌ای اساسی در دوران پسابرجام است و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: دولتمردان بعد از اجرای برجام، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در نظر داشته باشند و دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده و اجرایی کند.

حجت الاسلام مقدسی در پایان سخنان خود با اشاره به برودت هوا از مردم خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

وی افزود:‌ طبعا مصرف گاز در ایام برودت فوق‌العاده است و وظیفه شرعی و عقلی است که با صرفه‌جویی نگذاریم گاز بعضی از مناطق کشور قطع شود.مدیریت صحیح مصرف آب، برق و گاز توسط مردم و عدم اسراف، یک واجب شرعی است.

ارسال نظرات