مدیر کمیته امداد نمین خبر داد

توزیع 6 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در مدارس نمین

حمید اکبریان گفت: در قالب اجرای طرح احسان دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان نمین شش هزار قلک پلاستیکی در بین دانش آموزان توزیع شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۹۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷


حمید اکبریان، مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به جزئیات اجرای طرح احسان دانش‌آموزی اظهار کرد: اجرای این طرح با اهداف گسترش فرهنگ احسان، انفاق، نیکوکاری، مهرورزی و تقویت احساس تعهد به همنوعان با استفاده از ظرفیت دانش آموزان بوده است.

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نمین گفت: طرح احسان دانش‌آموزی برای مساعدت و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت با هماهنگی آموزش‌وپرورش، سازمان‌های دانش‌آموزی، رابطین فرهنگی و مدیران مدارس در دی‌ماه سال جاری توسط این مدیریت برگزار شد.

وی افزود: در این طرح شش هزار قلک پلاستیکی تحویل دانش آموزان شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته مبالغ حاصل از این قلک‌ها در اسفندماه سال جاری به‌ مناسبت سالروز تأسیس این نهاد مقدس به‌فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و با هماهنگی مدیران و رابطین فرهنگی مدارس جهت تأمین پوشاک و امکانات تحصیلی و رفاهی تحویل دانش آموزان نیازمند در آستانه سال جدید قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات