خبرهای داغ:

قالیباف سخنران 22 بهمن در اهواز خواهد بود

مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از نبش خیابان عارف به سمت میدان مولوی تا انتهای چهار راه آبادان باشد. همچنین سخنران این روز نیز دکتر قالیباف خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سیدلطف‌الله سپهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که دیروز (شنبه، 10 بهمن) در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت:بیش از 300 هزار اقلام تبلیغاتی وارد استان شده است و در سطح شهرستان‌ها در حال توزیع آن‌ها هستیم. بیش از 3 هزار برنامه علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره را تدارک دیده‌ایم که بخش عمده آن را سپاه و جهاد کشاورزی تقبل کرده‌اند.

وی افزود: مقرر شده در زمان ورود امام (ره) یعنی ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن در فرودگاه اهواز استقبال نمادین از ورود امام(ره) را با حضور مسئولین و دانش‌آموزان داشته باشیم و مراسم گل‌افشانی را از فرودگاه تا گلزار شهدا به وسیله خودروهای موتوری خواهیم داشت.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: نواختن زنگ انقلاب در 12 بهمن نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس سراسر استان در این روز خواهیم داشت در 13 بهمن نیز دیدار فرهنگیان و ورزشکاران را با مدیریت آموزش و پرورش در محضر آیت‌الله موسوی جزایری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
وی خاطرنشان کرد: 14 بهمن نیز دیدار اساتید دانشگاه و نخبگان با رهبر معظم انقلاب تدارک دیده شده که دیدار صمیمی خواهد بود. همچنین در 15 بهمن مراسم عطر افشانی و غباروبی را از قبور مقدس شهدا توسط مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا در قطعه شهدای انقلاب اسلامی خواهیم داشت.
 
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خوزستان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در روز هفدهم بهمن نیز گفت: در این روز برنامه‌ای کلی در سرتاسر کشور وجود دارد که آن دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب توسط مسئولین خواهد بود.
 
وی افزود: 19 بهمن نیز دیدار نیروهای مسلح را با نماینده مقام معظم انقلاب در استان خواهیم داشت در 20 بهمن دیدار عشایر عرب، لر و ترک را با نماینده مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کرده‌ایم  
 مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از نبش خیابان عارف به سمت میدان مولوی تا انتهای چهار راه آبادان باشد. همچنین سخنران این روز نیز دکتر قالیباف خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها