موجودیت نظام مرهون خون پاک و مطهر شهداست

سرهنگ علی علی نژاد، گفت: موجودیت نظام مرهون خون پاک و مطهر شهداست
کد خبر: ۸۶۲۸۸۲۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ علی علی نژاد در حاشیه برگزاری سومین یادواره شهدای روستای زهوکی میناب سرافرازی و سربلندی ملت را به برکت خون پاک و مطهر شهداء عنوان کرد و گفت: شهیدان با اخلاق و رفتار خودشان مدل ساختند ،چرا ما دنبال مدل و اخلاق شهیدان نمی رویم.

وی افزود: مسئولین ما باید قدر خون شهیدان را بدانند و مدیون خون شهیدان باشند و این را فراموش نکنند که هر پست و مقام امروزه و تمامی موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک و مطهر شهداست.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه راهیان نور افزایش معنویت و اخلاص را برای نسل جوان به ارمغان خواهد آورد گفت: راهیان نور باید تقویت شود.

وی خلیج فارس را مکانی یادآور حماسه و رشادت آفرینی رزمندگانی چون شهید درویشی و دیگر شهیدان استان هرمزگان و شهرستان میناب برشمرد و خاطر نشان کرد: رزمندگان و شهیدان استان هرمزگان نقش ارزنده ای در شکستن هیبت آمریکا در خلیج فارس ایفا کردند.

سرهنگ علی علی نژاد اذعان داشت: اولین قطره خون شهید که به زمین ریخته می شود همه گناهان شهدا بخشیده می شود بطوری که بعنوان یک شفاعت کننده روز قیامت حاضر می شوند.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم از خانواده شهدای سرافراز روستای زهوکی تجلیل بعمل آورده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار