تحلیلگر مسائل سیاسی:

امید دشمن به گذر زمان و فروکش کردن حساسیت ها

غلامحسین دشتی گفت: دشمن به گذر زمان چشم دارد و امیدوار است با استفاده از غفلت، گذر زمان و فروکش آتش حساسیت‌ها، سیاستی غیر از تعهد پیش گرفته و تعهدات خود را به گونه ای به دور از منافع ملی میهن اسلامی هدایت کند و آن را دستمایه نفوذ و تحقق اهداف چندیدن ساله و شکست خورده خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۵۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در یزد؛ معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: جریان مذاکرات هسته‌ای تجربه‌ای ارزشمند بود که به ما نشان داد همدلی دولت و ملت و پافشاری متحدانه بر حق خود، به طور قطع پیروزی را برای کشور به ارمغان می آورد؛ دشمن هیچگاه تاب مقابله با اتحاد ملت ها را ندارد و این عقب نشینی قدرت‌های زورگو و مدعی نشانه قدرت اراده و پیروزی مظلوم برظالم است.

این تحلیلگر سیاسی با توجه به بیانات رهبر انقلاب، فعالیت هسته ای را صنعتی مهم  و حق مسلم مردم ایران دانست و اظهار داشت: این تکنولوژی ارزشمند بوده و اهمیت آن در عرصه های مختلفی چون پزشکی، کشاورزی، سلامت، تامین انرژی با ثبات و ارزان، تامین آب و مصارف دیگر، بسیار برجسته است.

وی افزود: عقب ماندن در عرصه هسته ای، عقب ماندگی کشور را در صنعت و توسعه رقم خواهد زد، جای تردید نیست که این هدف دشمنان انقلاب اسلامی است تا ایران را به دور از پیشرفت نگه دارند؛ دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایرانی، موجبات وحشت این کشورها را فراهم آورده و موجب شد با وجود تمام ادعا ها به پای میز مذاکره با کشور بنشینند.

دشتی تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری بیانگر این موضوع است که تحریم های ظالمانه موجب شد تا متخصصین کشور روی پای خود ایستاده، تمام  آن تهدید ها را به فرصت های ناب تبدیل کردند و این به برگ برنده ای بزرگ برای ایران در جریان مذاکرات هسته ای تبدیل شد؛ لذا بر دولت است که در پسابرجام نیز این راه ارزشمند را ادامه داده و این برحه را نقطه عطفی برای جهش پیشرفت کشور قرار دهد تا ضمن کسب دستاوردهای هسته ای مدرن، دیگر هیچگاه کشور مورد تهدیدها وتحریم های ظالمانه قرار نگیرد.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: این تأکید رهبر انقلاب پاسخی درخور و کامل است برای برخی عناصر خود باخته و غرب زده که در جهت جلب رضایت اربابان غربی خود، منابع پایان پذیر را بهتر ومقرون تر از منابع انرژی پاک، ارزان و بی پایان می دانند.

دشتی مهم ترین نکته از نکات برجسته این نامه ارزشمند را در توجه به مشکلات اقتصادی مردم و تلاش برای رونق هرچه زودتر معیشتی مردم  دانست و با نامیدن آن به عنوان مسئولیت بزرگ همگانی گفت: دولت نباید با تکیه صرف بر رفع تحریم ها که تنها آثاری محدود در اقتصاد مردم دارد، در جهت رونق اقتصادی گام بردارد؛ رفع این مشکل تنها با پیگیری مستمر و جدی همه آحاد ملت و با حمایت همه جانبه و گسترده دولت در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق این مهم میسر خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر پیگیری دولت در جهت انجام کامل تعهدات از سوی طرف های غربی ادامه داد: این یک تفکر کلیدی است که دولت و ملت همگام باهم باید مراقب باشند طرف های برجام در پسابرجام وعده های خود را فراموش نکرده و تمام آن‌ها را عملی کنند؛ چرا که دشمن به گذر زمان چشم دارد و امیدوار است با استفاده از غفلت ایران و فروکش آتش حساسیت‌ها، سیاستی غیر از تعهد پیش گرفته و تعهدات خود را به گونه ای به دور از منافع ملی میهن اسلامی هدایت کند و آن را  دستمایه نفوذ و تحقق اهداف چندیدن ساله و شکست خورده خود قرار دهد.

غلامحسین دشتی در آخر گفت: امید است این تجربه موفق همگامی دولت و ملت، الگویی برای اقدامات دیگر قرار گیرد و به امید خداوند ملت ایران شاهد تحقق تام اهداف مقدس خود، یکی پس از دیگری باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: عصر سیاست

ارسال نظرات