سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر:

تشریح برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان نیر

ربعلی مظهری به تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان نیر پرداخت.
کد خبر: ۸۶۲۸۹۹۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، ربعلی مظهری، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام خمینی به وطن فرصتی مغتنم برای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه های اجرایی در این دهه پرداخت و افزود: باید برنامه ها منسجم و مبتنی بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با رویکرد تربیتی و ایجاد روحیه انقلابی و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب،تبیین نقش ولایت فقیه در ایجاد جمهوری اسلامی ایران و وحدت کلمه و ایمان به خداوند اجرا شود.

وی برگزاری مراسم زنگ انقلاب در شهرستان نیر و بخش کورائیم، برگزاری مسابقات وصایای حضرت امام خمینی(ره) در مدارس، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از دانش آموزان متولدین 12 بهمن ماه، افتتاح پروژه های سیستم های حرارتی - گرمایشی استاندارد مدارس روستاهای محروم منطقه، اداره یک روزه مدرسه توسط شوراهای دانش آموزی، برپایی کارگاههای آموزشی آموزش خانواده و برگزاری جشن انقلاب، از برنامه های تدارک دیده شده در دهه مبارک فجر برشمرد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر برگزاری جشن های انقلاب با محوریت دانش آموزی، تجدید پیمان با شهدا، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب، برگزاری مسابقه های علمی، هنری و ورزشی را از مهمترین برنامه های مدارس در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

مظهری با اشاره به ویژگی های خاص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فردی با ابعاد دینی، اخلاقی، علمی و فلسفی بود که با صبر،شجاعت و پایداری انقلاب اسلامی را با حضور مردم به پیروزی رساند.

وی مردم شناسی، مردم باوری و دشمن شناسی را از دیگر ویژگی های برجسته امام اعلام کرد.

ارسال نظرات