مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزاری دوره های تکمیلی آموزش خبرنگاری برای اصحاب رسانه

دوره های تکمیلی آموزش خبرنگاری در شش جلسه طی شش هفته برگزار می شود و آزمون آن نیز پس از عید نوروز 95 خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره های تکمیلی آموزش خبرنگاری برای اصحاب رسانه ای گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده، به علت آنکه بر اساس برنامه ریزی وزارتخانه، زمانی برای برگزاری کلاس های خبرنگاری در سال جاری در این استان وجود نداشت، خود مسئولان زنجانی اقدام به برگزاری دوره می کنند.

ناصر مقدم افزود: پیش بینی می شود در این دوره آموزشی 25 تا 30نفر از خبرنگاران شرکت کنند.

وی افزود: این دوره آموزشی در شش جلسه طی شش هفته برگزار می شود و آزمون آن نیز پس از عید نوروز 95 خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: نبود زمان برای برگزاری دوره از سوی وزارتخانه در زنجان سبب شد تا همه هزینه های آن بر عهده خود این استان باشد.

مقدم افزود: هزینه این دوره از آموزش خبرنگاری به علت آنکه همه هزینه برگزاری این دوره بر عهده خود استان است، به نسبت دوره مقدماتی بیشتر محسوب می شود.

وی یادآورشد: خبرنگارانی که علاقه مند به شرکت در این دوره هستند، باید بخشی از هزینه برگزاری دوره را خود پرداخت کنند.

مقدم با بیان اینکه اساتید دوره تکمیلی نیز همچون دوره مقدماتی از مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه کشور هستند، اظهار کرد: تمام هزینه های رفت و برگشت و اقامت اساتید بر عهده خود استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هر خبرنگار علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند دو میلیون ریال هزینه ثبت نام را که فقط بخش کوچکی از کل هزینه هاست را پرداخت کند.

ارسال نظرات