استاندار اردبیل:

تاکید بر تحقق مطالبات و خواسته‌های خانواده‌های شهدا در استان

باید به پاس صبر و استقامتی که خانواده‌های شهدا انجام می‌دهند تلاش کنیم تا تمامی مطالبات این قشر در جامعه محقق شده و از این طریق بتوانیم تنها گوشه‌ای از تلاش‌های آنها را جبران کرده و در مقابل آنها ادای دین کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۵۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در دیدار با خانواده‌های شهدا در اردبیل اظهار داشت: شهدای والامقام برای آبادانی و اعتلای نظام اسلامی ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فراوانی کرده و در راه دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند و در عرصه کنونی وظیفه ما ادامه راه این شهدای والامقام است.

استاندار اردبیل افزود: آرامش و امنیتی که هم اکنون در کشور حاکم بوده به برکت خون شهدای والامقام و ایثار و صبوری خانواده‌های آنها بوده که هم اکنون ایران را به یکی از کشورهای قدرتمند و تاثیرگذار در سطح منطقه تبدیل کرده است و نتایج و آثار مثبت آن را می‌توان در تحولات اخیر و برجام مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: این ایثار و گذشت و جانفشانی‌هایی که شهدا در راه عزت و افتخارآفرینی برای کشور انجام داه‌اند نتیجه نان حلال، تربیت درست و صحیح والدین و دامن پاک مادران آنها بوده که چنین جوانان را تربیت کرده و روانه جبهه‌های حق علیه باطل کردند تا انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ماندگار و همیشگی شود.

خدابخش با تاکید بر ادامه راه شهدای والامقام در جامعه گفت: در این زمینه همگان رسالت و نقش سنگینی بر عهده دارند و به ویژه در عرصه کنونی که دشمنان به شیوه‌ها و ترفندهای مختلف فرهنگی در صدد آسیب‌زدن به پایه‌های نظام و افکار و اندیشه‌های جوانان هستند با ترویج خواسته‌ها و آرمان‌های شهدا می‌توانیم در مقابل این دسیسه‌ها ایستادگی کرده و آنها را مایوس و سرکشته کنیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با تاکید بر تحقق مطالبات و خواسته‌های خانواده‌های شهدا در استان اردبیل بیان کرد: باید به پاس صبر و استقامتی که خانواده‌های شهدا انجام می‌دهند تلاش کنیم تا تمامی مطالبات این قشر در جامعه محقق شده و از این طریق بتوانیم تنها گوشه‌ای از تلاش‌های آنها را جبران کرده و در مقابل آنها ادای دین کنیم.

ارسال نظرات