پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۷۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
خبرگزاری بسیج مازندران، بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران بمناسبت ایام ا… دهه فجر
 
پیروزی انقلاب به برکت اسلام و گرایش به اسلام و با فریاد الله اکبر به دست آمد .
امام خمینی(ره)
دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.
امام خامنه‌ای (حفظ ا…)
ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست بلکه برپایی این حکومت اسلامی ترسیم الگوی مدینه فاضله ای است که ملت ایران در طول سالها تلاش و مبارزه و جهاد به آن دست یافته است.
پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی پیش روی ماست و ملت بزرگوار ایران آماده بزرگداشت واقعه مهمی است که نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و حرکت مداومش به سوی حاکمیت بر سر نوشت و استوار کردن جامعه بر پایه عدالت و استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد فضای امن و آزاد برای اندیشه و بیان و رفتار مدنی و در یک کلمه به سوی بهروزی است آنچنانکه خداوند و پیامبر عظیم الشأن خواسته اند.
اینک در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال در عرصه‌های مختلف علم و دانش رو به سوی آینده‌ای روشن دارد و با وجود دسیسه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت‌های جهانی، اهداف انقلابی خود را عملی نموده و امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشیده است که به فضل خدا آثار آن دراقصی نقاط جهان متجلی شده است.
اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران با تبریک و تهنیت ایام ا… دهه مبارک فجر بر امت خداجوی ایران، امیدوار است این ایام فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان سرفراز باشد.
یقینا مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی، امسال نیز همچون سالهای گذشته با شکوه هر چه بیشتر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر وفاداری به آرمانها و اهداف متعالی انقلاب پافشاری نموده و با نشاط بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت.
از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون این ملت غرورآفرین را تحت توجهات خاصّه ولی‌ا… اعظم امام زمان(عج) مسئلت می‌نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها