امام جمعه اشکذر در جمع مسئولین و دانش آموزان:

مسئولین از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: باید فرصتی که نظام اسلامی به مسئولین برای خدمتگزاری به مردم داده قدر دانسته و تمام تلاش برای خدمت به آنان صورت گیرد زیرا فرصت خدمتگزاری، فرصتی طلایی است.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۶۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در آستانه فرا‌رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر به پاسداشت آرمان‌های شهدای گرانقدر و حماسه‌ساز دوران انقلاب اسلامی نشست دانش آموزان، مسئولین و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت اشکذر با امام جمعه اشکذر برگزار شد.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با تأکید بر اهمیت گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که قادر به اداره جامعه و صدور آن به جوامع دیگر است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دهه فجر یکی از برهه‌های مهم نظام است و مسئولان باید در کنار مردم در مراسم این دهه به خصوص راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته باشند.

حجت الاسلام طالبیان بیان داشت: ایمان و اعتقاد مردم به خدا و دین، رهبری نهضت و وحدت کلمه سه عامل و شاخص مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: باید فرصتی که نظام اسلامی به مسئولین برای خدمتگزاری به مردم داده قدر دانسته و تمام تلاش برای خدمت به آنان صورت گیرد زیرا فرصت خدمتگزاری، فرصتی طلایی است.

ارسال نظرات