فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خبر داد:

اجرای بیش از 15 ویژه‌ برنامه دهه‌ فجر در خاتم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از اجرای بیش از 15 ویژه‌ برنامه فرهنگی، بصیرتی، هنری طی دهه‌فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

سرگرد آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به کلیه هموطنان اظهارداشت: ملت ايران با وحدت كلمه و با تمسك به اسلام و رهبرى شجاعانه و حكيمانه‏ى مردى الهى و دين‏شناسى بزرگ و مؤمن و صالح، نظام جمهورى اسلامى را بر سر كار آورد و نمونه‏ى بديعى از نظام سياسى را با كارگزارانى از متن مردم مؤمن و مبارز و نه از اشراف‏زادگان و خان‏زادگان فاسد و وابسته در برابر چشم جهانيان قرار داد.

سرگرد آزادی نژاد گفت: با پيروزى انقلاب اسلامى و سر برافراشتن جمهورى اسلامى بطور هم‏زمان دو جريان عظيم در سراسر گيتى آغاز شد:

اول: روند ستايش و اميد و درس‏گيرى از سوى ملتهاى مستضعف و زير ستم، بخصوص در كشورهاى اسلامى و نيز مسلمانان سراسر جهان و همه‏ى آزادانديشان عالم. خلاصه‏اى از اين سرگذشت آن است كه با تشكيل جمهورى اسلامى در ايران، مسلمانان در همه‏ى جهان هويتى تازه يافتند و احساس عزت و شخصيت اسلامى، در آنان دميده شد. اين جريان يعنى پشتيبانى و طرف‏دارى و سرسپردگى مسلمانان و آزادى‏خواهان در سراسر جهان نسبت به جمهورى اسلامى و ملت ايران با وجود تبليغات خصمانه‏ى شبكه‏ى تبليغاتى استكبارى كه شبانه روز بر ضد ايران اسلامى سرگرم كار است، همچنان ادامه دارد و تا وقتى ملت ايران در مواضع انقلابى و اسلامى افتخارآميز خود ثابت قدم است، ادامه خواهد داشت إن شاء اللّه.

دوم: روند نگرانى و توطئه و دشمنى از سوى دولتهاى مستكبر و صهيونيستها و سرمايه‏داران غارتگر بين‏المللى و نيز وابستگان آن‏ها در برخى كشورهاى ديگر. يعنى روند دشمنيها و كينه‏ها و توطئه‏ها از نخستين روزهاى پيروزى انقلاب آغاز شد و بتدريج با زائل شدن حيرت و گيجى و سردرگمى‏يى كه سياستمداران دولتهاى استكبارى و غارتگران و صهيونيستها بر اثر پيروزى انقلاب اسلامى در اين نقطه‏ى حساس جهان بدان دچار شده بودند، گسترش و عمق و تنوع يافت. پيشرو و پرچم‏دار اين خصومت آشتى‏ناپذير دولت امريكا و زائده‏ى صهيونيست آن در خاورميانه بودند كه با سقوط رژيم پهلوى، مطيع‏ترين متحد و مزدور خود در منطقه را از دست داده و از منافع نامشروع سياسى و اقتصادى خود در ايران محروم شده بودند. اين جريان شيطانى و رذيلانه در طول چند دهه‏ بطور مستمر ادامه داشته و به اقتضاى شرائط گوناگون، رنگ و نشانهاى مختلف يافته است، ولى خصوصيت هميشگى آن، سردمدارى امريكا و صهيونيزم، هدف هميشگى آن بازگرداندن ايران به وابستگىِ دوران رژيم پهلوى، و اصلى‏ترين آماج هميشگى آن سه عنصر: اسلام ناب محمدى، وحدت ملى و جايگاه رهبرى بوده است. آنان مى‏خواهند با تهاجمات متوالى سياسى و نظامى و اقتصادى و فرهنگى و با نشانه گرفتن اصلى‏ترين پايه‏هاى نظام اسلامى، انقلاب را از مهم‏ترين وظائف بلندمدت خود يعنى سازندگى مادى و معنوى جامعه و كشور بازدارند و دين و انقلاب و حكومت اسلامى را در اداره كشور ناتوان نشان دهند و به اين ترتيب از الگو شدن جمهورى اسلامى در دنياى اسلام جلوگيرى كنند. اما انقلاب بزرگ ما در ميان همه‏ى اين خصومتها، راه دشوار خود را با اقتدار و صلابت طى كرد و ملت ايران با الهام از هدايتهاى هميشه روشنگر امام راحل و حضرت امام خامنه ای، با ايمان و اراده و هوشيارى خود، گردنه‏هاى دشوار را پشت سر گذاشت و به موفقيتهاى درخشان دست يافت.

وی افزود: جوانِ امروز با مرور بر تاريخ كوتاه اما پرماجراى دوران سی و هفت ‏ساله، امريكا و صهيونيزم را مى‏شناسد و فريب ترفندها و اخمها و لبخندهاى آنان را نمى‏خورد، كشور متعلق به ملت است و ملت با همه‏ى وجود از آن و از استقلال و عزت خود دفاع خواهد كرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج جهت ایجاد بستری مناسب برای تبیین و انتقال اهداف و ارمان های انقلاب اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری ..تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری ، هم دلی و هم زبانی.. برنامه های متنوعی را را در ایام الله دهه فجر دارد که از جمله این برنامه ها عبارتند از:

·برگزاری رژه موتوری نیروهای بسیج روز 12 بهمن به مناسبت ورود امام از مسیر خیابان امام تا گلزار شهدا در شهر هرات و مروست

·برگزاری نشست های بصیرتی در جهت تبیین ماهیت و بازخوانی اصول فکری حضرت امام برای مقابله با تحریف خط حضرت امام خمینی رحمت الله علیه

·حضور گسترده بسیجیان و حلقه های صالحین در میعادگاه نماز جمعه تاریخ 16/11/94

·برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان خاتم

·برنامه ریزی و اجرای جشن های انقلاب در سطح مساجد و مدارس و رده های بسیج

·برگزاری محافل انس با قرآن در روستاهای شهرستان و محفل انس با قران در تاریخ 13/11/1394 ساعت 9 صبح در مسجد جامع هرات، روستای ترکان ساعت 1500و مسجد امام حسین مروست ساعت 1800

·بیمارستان ثابت صحرایی و اعزام پزشکان متخصص در تاریخ 14و15و16 بهمن ماه

·مراسم تجلیل از فعالان عرصه قرانی در تاریخ 18/11/94 مسجد جامع ساعت 9صبح

·صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در تاریخ 19/11/94

·افتتاح پروژه های عمرانی در تاریخ 21/11/94

·دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران

·برگزاری یادمان شهدا در شهر مروست تاریخ 15/11/94

·برگزاری عملیات نور افشانی در شب یوم الله 22 بهمن

·حضور منسجم مردم و بسیجیان در روز 22 بهمن

·برنامه های متنوع دیگر ازجمله یادمان های شهدا ،مسابقات بومی و محلی، مسابقات نقاشی وساخت ادمک های استکباری، ایستگاهها صلواتی و... از جمله برنامه های بسیج می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار