به مناسبت گرامیداشت دهه فجر:

برگزاری همایش علمی کردن کشاورزی در شهرستان زنجان با "موضوع کشاورزی علمی و استقلال اقتصادی"

همایش علمی کردن کشاورزی در شهرستان زنجان با موضوع کشاورزی علمی و استقلال اقتصادی با حضور حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۱۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر و برنامه‌های آتی سازمان بسیج مهندسین استان زنجان گفت: در دهه فجر امسال سازمان بسیج مهندسین استان در تکریم و تجلیل از خانواده شهدا به دیدار سه خانواده شهید استان خواهند رفت.

علیرضا زینعلی افزود: بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ابهر با یک خانواده شهید و دیدار رئیس سازمان بسیج استان زنجان از خانواده دو شهید در شهرستان زنجان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: همایش علمی کردن کشاورزی در شهرستان زنجان با موضوع کشاورزی علمی و استقلال اقتصادی با حضور حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در شهرستان خدابنده در تاریخ 14 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

زینعلی در ادامه خاطر نشان کرد: سه همایش علمی کردن کشاورزی در شهرستان زنجان، علمی کردن کشاورزی با محوریت حفاظت از منابع طبیعی با حضور حجت‌الاسلام رحیمی نيا نماینده ولی‌فقیه در اداره منابع طبیعی در شهرستان خرمدره و همایش علمی کردن کشاورزی با محوریت کنترل و مبارزه با آفت سن گندم برای گندم‌کاران با توجه به نزدیکی کشت بهاره با حضور یکی از اساتید مرکز تحقیقات کشاورزی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان همچنین از برگزاری دوره توانمند سازی تخصصی GIS و GPS ویژه بسیج مهندسین خرمدره در راستای بالا بردن سطح علمی بسیج مهندسین در شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: این برنامه از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا 10 روز ادامه دارد.

علیرضا زینعلی در پایان از افتتاح و راه‌اندازی کانون بسیج مهندسین شهرستان طارم خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون‌های شهرستان‌های ابهر، خرمدره، خدابنده و زنجان انجام شده و این جلسات در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات