معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از اجرای برنامه‌های دهه‌فجر در 200 بقعه متبرکه و امام‌زاده مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۳۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸




خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی با اشاره به برنامه‌های اوقاف در ایام‌الله دهه‌فجر، گفت: در راستای افزایش نقش برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه و اجرای برنامه‌های ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جمله برنامه‌های مناسبتی، همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه‌فجراز 12 تا 22 بهمن‌ماهویژه برنامه‌های مختلفی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از روزهای گذشته بقاع متبرکه شاخص استان مازندران آذین‌بندی شد، اظهار کرد: طی ایام دهه فجر برنامه فرهنگی و مذهبی در 200 امامزاده شاخص استان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، آذین‌بندی بقاع متبرکه به همراه فضاسازی تبلیغاتی از دیگر برنامه‌ها اوقاف استان در دهه فجر است.

قربانی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، محافل قرآنی و غباروربی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: برخی از برنامه‌های مساجد با برنامه‌های اوقاف یکی است که اوقاف در این زمینه آماده همکاری با اعضای کانون‌های مساجد است.

وی حضور کارکنان، مسئولان و خادمان بقاع متبرکه در کنار ملت ایران در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن را یکی از برنامه‌های اوقاف در این ایام دانست و گفت: ما بـا حضور خود در راهپیمایی وحدت، یکپارچگی و همدلی را به رخ جهانیان می‌کشیم و دوستان را شاد و دشمنان را ناامید می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها