به همت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی یزد:

همایش تبیین انتخابات و گرامیداشت دهه فجر برگزار شد

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، همایش تبیین انتخابات و گرامیداشت دهه فجر برگزار نمود.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، همایش تبیین انتخابات و گرامیداشت دهه فجر برگزار نمود.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و مهندسین بسیجی برگزار گردید، دکتر غفوری عضو هیئت علمی دانشگاه یزد و رییس کارگروه سیاسی-فرهنگی سپاه الغدیر به شفاف سازی مسائلی پیرامون انتخابات پرداخت.

وی ضمن مقایسه راهبردهای رهبر معظم انقلاب و دشمنان در انتخابات، گفت: دشمن به دنبال سیاه نمایی از وضع جامعه ما و ایجاد نا امیدی در مردم و نفوذ دادن افراد زاویه دار در مجلس خبرگان و شورای اسلامی است.

غفوری با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه انتخابات مظهر آبروی نظام است، خاطر نشان کرد: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم عزیز و انتخاب نمایندگانی انقلابی و ولایی بوده و سعی کنیم آزامش را چه قبل و چه بعد از انتخابات حفظ کنیم.

در این همایش، حجت الاسلام محمدی، نماینده شورای نگهبان در استان یزد، به بیان مطالبی پیرامون نحوه ی عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان پرداخت.

همچنین گروه سرود عاشقان ولایت نیز گرمی بخش این مراسم بود.

گفتنی است این همایش با حضور مسئولین استانی و مهندسین بسیج کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان یزد در سالن شهید بهشتی اداره حفظ نباتات جهاد کشاورزی یزد برگزار گردید.


ارسال نظرات