فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد :

رزمایشات بسیج نشان دهنده آمادگی بسیجیان برای مقابله با دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد،گفت: رزمایشات بسیج نشان دهنده آمادگی بسیجیان برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و برای بالا بردن سطح رزم آنها می باشد.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان حاجی آباد، سرهنگ پاسدار امیری کیا در گفتگو با خبرنگار ما  از برگزاری رزمایشات بسیج در شهرستان حاجی آباد در تاریخ های 15و16 بهمن ماه94 خبر داد و بیان داشت: این رزمایشات یادمان شهدای مدافع حرم به ویژه شهید عبدالحمید سالاری می باشد.

وی در باره اهداف این رزمایش خاطر نشان کرد:هدف اصلی بالا بردن سطح آمادگی رزمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات دشمن است.

وی، هدف بعدی که مادر این رزمایش به دنبال آن هستیم دفاع ثابت سرزمینی (منطقه ای ) می باشد که بتوانیم از منطقه خودمان در برابر دشمنان دفاع کنیم و آنها را از این کار خود پشیمان نماییم.

امیری کیا درباره دفاع ثابت سرزمینی یا منطقه ای این طور توزیع دادند که: این  نوع دفاع که از آن به عنوان طرح موزائیکی یاد می شود بیان گر این است که هر کس از منطقه خودش دفاع کرد.

فرمانده ناحیه حاجی آباد در رابطه با پیام این رزمایش برای دوستداران انقلاب و دشمنان انقلاب بیان داشت :برای دشمنان این رزمایش این پیام را دارد که ما تا آخرین قطره خون مان در برابر دشمنان انقلاب اسلامی میجنگیم و از آرمان های امام(ره) و رهبری دفاع خواهیم کرد و این رزمایشات باعث ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان می شود تا از زیادخواهی های خودشان دست بردارند.

وی همچنین پیام این رزمایش را برای دوستان امید، آرامش و امنیت است و با آرامش کامل به موضوعات کشور خودشان بپردازند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران چشم طمع به هیچ کشوری ندارد و نخواهد داشت.

وی در این مورد بیان داشت : امنیت خاورمیانه به برکت انقلاب اسلامی و جوانان بسیجی برقرار است و باید قدر دان این عزیزان باشیم .

امیری کیا، گفت: این رزمایش دو روزه است و در منطقه عمومی گلزار و بخش فارغان و احمدی با شرکت 4گردان از گردان های الی بیت المقدس برگزار می شود.

وی تاکتیک های مورد اجرا در این رزمایش را این گونه بیان کرد:دفاع ثابت سرزمینی(منطقه ای)، پدافند غیر عامل ،استتار ، اختفاء، پوشش ، رزم شبانه ، پیاده روی شبانه و امداد و نجات و ...

ارسال نظرات