22بهمن حماسه حضور مردم ایران

حضور مردم در 22بهمن ماه مهر تاییدی به جامعه اسلامی و نظام اسلامی است و ناامیدی دشمنان و مستکبران را رقم می زند.
کد خبر: ۸۶۲۹۶۸۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴



فراشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: مردم ایران می خواستند ظلم، استکبار،فساد و ناامیدی تمام شود و از طرفی خواستار ولایت، برپایی اسلام ناب محمد(ص)، استکبار ستیزی و دفاع از مظلومین بودند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک قیام بزرگ و همه جانبه است. حاصل این قیام بزرگ و مقدس تحول عظیم در جهان اسلام بود. سالیان سال از اسلام فقط یک اسم مانده بود و عملا حرکتی تاثیر گذار،پیام و یا حادثه ای دیده نمی شد. ولی مردم ایران با رهبری هوشمندانه امام راحل این قیام را به ثمر رساندن و اسلام واقعی را در ایران محقق کردند

فراشی این نکته را اضافه کرد و گفت: مردم ایران جامعه ای اسلامی تشکیل دادند که در راس آن ولی فقیهی رهبری جامعه را بر عهده گرفت که در جامعه ما از همه نزدیکتر به معصوم است؛ یعنی جا در پای امام معصوم می گذارد و در مسیری حرکت می کند که ائمه معصومین این مسیر را ترسیم کرده اند

وی دلایل پیروزی در انقلاب اسلامی ایران را این گونه تشریح کرد: حضرت امام (ره) با سه عنصر ویژه و سه باور عمیق این قیام را هدایت کردند. اولین عنصر آن توکل و توسل قوی به خداوند بود و این قیام را با پشتوانه این موضوع شروع کردند و هنگامی که گاها دوستان خوبان و یا خویشان به ایشان می گفتند شما در این مسیر خیلی تنهایید و یا نمی توانید این مسیر را به تنهایی ادامه دهید؛ امام در جواب می فرمودند کار برای خداست و خداوند متعال شاهد و ناظر است و یاد و نام خداحلال تمام مشکلات است.

وی ادامه داد: عنصر بعدی موثر در این انقلاب مردم بودند. حضرت امام (ره) به مردم ایمان داشتند و مردم ایران نیز امام را تنها نگذاشتند و زمانی که امام راحل از مردم می خواستند صحبت کنند و بخاطر این حرکت بزرگ از مردم تعریف کنند می فرمودند: مردم ما از مردم زمان پیامبر(ص) بهتر و والاتر هستند چون در زمان پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار مردم امام خود را می دیدند گاها از پیشوایانشان حمایت هم نکردند ولی مردم ما فقط با شنیدن سخن امام و پیامبر از یک سید و اولاد پیامبر حمایت کردند تا جایی که جان خود را در این راه فدا کردند.

وی آخرین عنصررا هدف بر شمرد و گفت: امام اهدافی چون انتشار اسلام و مبارزه با استکبار داشت و مردم هم این اهدف را درک کرده و به سمت تحقق هدف حرکت می کردند. همه این عناصر دست به دست هم داد تا جامعه اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اوج شکوه ، حضور مردم در 22بهمن ماه است که حضورشان هرساله در این روز مهر تاییدی به جامعه

اسلامی و نظام اسلامی است و ناامیدی دشمنان و مستکبران را رقم میزنند وهر ساله دشمنان رصد می کنند که با چه کیفیتی این مراسم برگزار می شود و خبرنگاران از اقصی نقاط جهان برای انتشار این راهپیمایی به ایران می آیند تا همایش و جشن عمومی را پوشش خبری دهند و امروز جا دارد ما هم در جزیره کیش این حمایت عمومی از جامعه اسلامی را انعکاس بدهیم و در این مسیر قدم بر داریم. من هم به نوبه خودم این روز را خدمت همه مردم ایران تبریک عرض می کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار