امام جمعه شهر اردل گفت:

عنصر پیروزی انقلاب ایمان به خدا، مردم و رهبری است

امام جمعه شهر اردل گفت:سه عنصر اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا، مردم و رهبری است.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سلمانپور در جشن سالروز پیروزی انقلاب فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت ویاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: اگرشهدا نبودند امروز کشور ما وضعیت دیگری داشت امروز اگر کشور ما عزت وعظمت دارد همه این عظمت را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.

وی با بیان ‌اینکه هیچ قدرتی در مقابل قدرت خداوند نمی تواند کاری بکند تصریح کرد: سه عنصر اساسی پیروزی انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری را می‌توان ایمان به خدا، مردم و رهبری دانست.

امام جمعه شهر اردل خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با نفس قدسی خودش روح ایمان را در کالبد ملت ایران دمید و شهادت را فوز عظیمی دانستند لازمه فداکاری در دفاع از ولایت فقیه کفن بپوشند و در مقابل طاغوت بایستند، ومردم باور کردندکه اما برای خدا مردم را دعوت می کند.

سلمان‌پور بیان کرد: امروز اگر ما می‌خواهیم این انقلاب خدشه‌دار نشود نباید به لبخند دشمن دل ببندیم چرا که خوی استکباری دشمن همیشگی است.

وی اظهار کرد: استکبار همیشه دنبال مکر و حیله است و ما باید همان ملتی باشیم که در دوران انقلاب از خود گذشتگی کرد و پشت سر رهبری ایستادند.

امام جمعه شهر اردل گفت: امروز رسالت همه این است که از دولت ومسئولین حمایت بکنیم تا بتوانیم از حقوق کشورمان دفاع بکنیم وبا عزت و اقتدار وارد شویم.

ارسال نظرات